برق های نوری مازندران

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از اداره توانیر مازنذران، مدیر عامل توزیع برق این استان عنوان کرد که شبکه های برق مازندران مجهز به فیبر نوری میشوند.

 

 

قاسم شهابی در نشست خبری “سومین کنفرانس سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت آب و برق ملی” در مازندران افزود : همه اطلاعات مربوط به توزیع برق جمع‌آوری شده است و با اجرای این طرح میزان مراجعات مردم به ادارات کاهش پیدا کرده و بر اساس این سیستم مردم از منزل می‌توانند از شرکت‌های توزیع خدمات بگیرند.

 

 

وی اضافه نمود : در این راستا همه فعالیت‌های توزیع برق استان بر اساس سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت برق و آب صورت می گیرد.

 

 

مدیرعامل توزیع برق مازندران با اعلام اینکه تعداد مقالات دریافتی این کنفرانس دوبرابر شد ه است ، یادآور شد : از روی اطلاعات این سامانه همه طرح‌ها و پروژه‌ها بروزرسانی می‌شود و مازندران در این زمینه پیش‌گام می باشد.

 

 

شهابی با اشاره به هماهنگی که بین صنعت آب و برق استان وجود دارد ، افزود : براساس بستر جدید ، امکان ارائه خدمات مطلوب به مردم وجود دارد.

 

 

وی درباره زمان تکمیل اطلاعاتی این سامانه در مازندران گفت: در حوزه توزیع برق 90 درصد تمام شده و سیستم در حال بروزرسانی است و تا پایان سال انجام می‌شود.

 

 

مدیرعامل توزیع برق مازندران درباره مشکلات و بروکراسی اداری موجود گفت : بخشی از نارسایی‌ها بدلیل عدم طی کردن مراحل قانونی می باشد. البته نارسایی‌ها را هم قبول دارم، به این دلیل که سالانه 50 هزار مشترک به شبکه توزیع برق مازندران اضافه می‌شود.

 

 

شهابی خاطرنشان نمود : با اجرای سامانه اطلاعات مکانی به ‌دنبال کاهش مشکلات مردم هستیم و به‌ سمتی پیش می‌رویم که در مراکزی که امکان خدمات مطلوب فراهم است، خدمات‌رسانی انجام شود .

 

 

وی با اعلام اینکه مردم هم علاقمند هستند که برخی از خدمات را بصورت الکترونیکی دریافت کنند ، گفت : در حال حاضر 90 درصد قبوض توزیع برق به‌صورت الکترونیکی پرداخت می‌شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;