برج خنک‌کننده Marley® NC Everest® برنده جایزه محصول درجه برتر ۲۰۲۰ شد

Overland Park, Kan.، پیشرو در صنعت تمام خط و خدمات کامل در طراحی و ساخت برج های خنک کننده و سایر مبدل های حرارتی تخصصی، جایزه محصول درجه برتر مجله Mission Critical را برای Marley NC Everest دریافت کرد. برج خنک کننده که در رده سیستم های HVAC شناخته شد.
تاسیسات نیوز: انتخاب بین بهترین ها کار آسانی نیست، اما این دقیقاً همان چیزی است که جوایز محصولات درجه یک را در بر می گیرد – به رسمیت شناختن برتری تولید در تجهیزات حیاتی که شامل ایمنی، بهره وری انرژی، و راه حل های نوآورانه برای اطمینان از زمان قابل اطمینان برای به گفته امی الکاتب، متخصص طراحی مرکز داده و سردبیر مجله Mission Critical، مراکز داده امروز و فردا.
برج خنک کننده مارلی NC Everest توسط هیئتی از داوران که هر ورودی را بر اساس مقیاس پذیری، قابلیت اطمینان، اندازه و سایر ویژگی های قابل توجه امتیاز می دادند، به عنوان برنده انتخاب شد. هفت سازنده از هشت دسته به حلقه برندگان افتتاحیه قدم گذاشتند. الکاتب گفت: «آنها با هم در مورد تجهیزات حیاتی مأموریت و آنچه که باید انتظار داشته باشیم، سطح را بالا می برند.
نظرسنجی ها و مصاحبه های صدای مشتری با کاربران نهایی، مهندسان و پیمانکاران مکانیکی، همراه با تحقیق و توسعه، نوآوری ها را در SPX Cooling Technologies هدایت می کند. تحویل سریعتر به پروژه، مدت زمان ساخت و ساز کوتاهتر، فضای استراحت کمتر، نیازهای لجستیکی کمتر، و تکنیک های مونتاژ ایمن تر. توانایی پاسخگویی به این خواسته ها چیزی است که برج خنک کننده NC Everest را برای تاسیسات حیاتی ماموریت بسیار ارزشمند می کند.
ماژول‌های از پیش مونتاژ شده برج خنک‌کننده زودتر به محل می‌رسند و سریع‌تر از برج‌های نصب‌شده در زمین نصب می‌شوند، که اغلب برای برآورده کردن تناژ لازم برای مجتمع‌های بزرگ مرکز داده لازم است. طراحی مدولار آن همچنین اتصالات لوله و برق را برای کاهش هزینه های نصب به حداقل می رساند.
برج خنک کننده مارلی NC Everest در مقایسه با دیگر برج های خنک کننده جریان متقاطع تک سلولی مونتاژ شده در کارخانه تا ۵۰ درصد ظرفیت خنک کننده بیشتری را ارائه می دهد. علاوه بر ظرفیت خنک‌کننده بی‌نظیر، برج خنک‌کننده NC Everest تا ۳۵ درصد از قدرت فن کمتری برای دستیابی به صرفه‌جویی در مصرف انرژی استفاده می‌کند.
برج خنک کننده دارای فناوری حذف رانش MarKey® ثبت شده برای دستیابی به نرخ رانش قابل اندازه گیری تا ۰٫۰۰۰۵٪ جریان آب در گردش است، بنابراین آب کمتری از برج خارج می شود. همچنین دارای رسانه های پرکننده انتقال حرارت PVC بسیار کارآمد و لوورهای یکپارچه برای حداکثر مهار آب است. درهای هفت فوتی دسترسی به عرشه‌های خدمات داخلی و اجزای مکانیکی برج را فراهم می‌کنند و بازرسی و نگهداری را ایمن‌تر و آسان‌تر می‌کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;