برترین تولید کننده پروفیل z

تاسیسات نیوز: از مصالح فولادی در ساختمان‌ها به منظور افزایش استحکام سازه استفاده زیادی می‌شود. یکی از این مصالح پرکاربرد پروفیل است که تنها دلیل کاربرد آن محدود به افزایش استحکام سازه‌ها نمی‌شود و کاربردهای دیگری دارد. یکی از انواع پروفیل‌های ساختمانی، پروفیل z نام دارد که به دلیل شباهت شکل ظاهری آن به حرف Z انگلیسی به این نام مشهور شده است. این پروفیل که در دسته پروفیل‌های باز قرار می‌گیرد بیشتر در ستون ساختمان‌های کوچک و همچنین سقف به منظور افزایش استحکام مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت‌های متعددی امروزه در حوزه تولید مقاطع فولادی فعالیت دارند که در این مقاله با چند نمونه از برترین تولید کنندگان پروفیل z در کشور آشنا می‌شویم.
شرکت پروفیل صنعت آسیا
یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران است که از بیش از ۳ دهه سابقه در حوزه تولید پروفیل زد و سایر مقاطع فولادی برخوردار است. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه محسوب می‌شود که کارکنان آن جزو افراد متخصص و با تجربه در این حوزه به حساب می‌آیند. این شرکت با ترکیب علم و تجربه و تلاش برای استفاده از علم در کنار تجربه در تولید محصولات خود دستاوردهای زیادی را کسب کرده است.

این رویکرد باعث شده که شرکت پروفیل صنعت آسیا بتواند در سال‌های اخیر تجربیات ارزشمندی در زمینه فلزکاری و ساخت بدنه اتومبیل کسب کند. یکی از مواردی که باعث شده این شرکت جزو برترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران قرار بگیرد، دقت بالای مدیران در انتخاب کارکنان است. در واقع انتخاب کارکنان از بین افراد متخصص باعث شده که این شرکت بتواند به تمامی اهداف خود در سال‌های گذشته دست پیدا کند.
یکی از مهم‌ترین تولیدات و محصولات این شرکت پروفیل z است که جزو با کیفیت‌ترین پروفیل‌های تولید شده در کشور به حساب می‌آید. این شرکت محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند که همین امر باعث شده تا بسیاری از صنایع از محصولات این شرکت استفاده کنند. قیمت پروفیل مناسب در کنار کیفیت بسیار خوب باعث شده است که این شرکت در زمینه تولید پروفیل z با شرکت‌های ترکیه‌ای در واردات و صادرات رقابت جدی داشته باشد. دستیابی به رتبه‌های بالاتر در میان تولید کنندگان پروفیل z و سایر مقاطع فولادی و افزایش میزان صادرات به سایر کشورها از مهم‌ترین اهداف این شرکت در سال‌های آینده است.
شرکت سریر صنعت امیر
این شرکت که به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z در کشور شناخته می‌شود فعالیت خود را با برشکاری آغاز کرد و پس از گذشت مدتی و در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به عنوان یک تولید کننده مقاطع فولادی ادامه داد. این شرکت توانست با تولید پروفیل زد با بالاترین میزان کیفیت رضایت درصد زیادی از مشتریان داخلی را کسب کرده و صادرات محصولات خود به سایر کشورها را آغاز کند. در حال حاضر صادارت مقاطع فولادی تولید این شرکت به کشورهای همسایه و حوزه خاورمیانه صادر می‌شود.

تصویر ۲: شرکت سریر صنعت امیر
فعالیت‌های این شرکت تنها به تولید انواع مقاطع فولادی و پروفیل زد محدود نشده و خدمات دیگری از جمله موارد زیر به مشتریان ارائه می‌شود:
  • تولید انواع نوار، تسمه فولادی، پروفیل فولادی و پوشش‌های سوله
  • تولید تسمه‌های کششی و فوق کششی فولادی
  • تولید و صادرات سیستم‌های حفاظ ایمنی راه‌ها
  • انجام خدمات رول فرمینگ، برش طولی و عرضی، نواربری و سوراخکاری
این شرکت که به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z در کشور شناخته می‌شود قصد دارد در آینده‌ نزدیک به یکی از مطرح‌ترین تولید کنندگان کالاها و ادوات جاده‌ای تبدیل شده و با صادرات این محصولات سهم بیشتری در حوزه صادارت مقاطع فولادی به خود اختصاص دهد. همچنین این شرکت قصد دارد با گسترش فعالیت‌های خود شرایطی را فراهم کند که محصولات فولادی به محصولات بومی در کشور تبدیل شوند.
شرکت شاهین فلز سپاهان
به جرأت می‌توان گفت که این شرکت در میان تولید کنندگان پروفیل z در ایران در جایگاه نخست قرار دارد. بیش از ۳ دهه تجربه این شرکت در زمینه تولید مقاطع فولادی باعث شده که به برندی شناخته شده در بازار آهن ایران و خارج از ایران تبدیل شود. این شرکت در حوزه صنایع مختلفی مانند صنایع ساختمان، عمران، ماشین‌سازی، قطعه‌سازی و غیره فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع پروفیل و قوطی در کشور شناخته می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به کیفیت بسیار خوب در کنار قیمت مناسب اشاره کرد. برخورداری از یک کارخانه حرفه‌ای و مجهز به تجهیزات نوین و روز دنیا از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت محسوب می‌شود که تولید محصولات بسیار با کیفیت را به دنبال داشته است.

تصویر ۳: شرکت شاهین فلز سپاهان
تولید پروفیل فرانسوی، تولید پروفیل z، تولید پوشش‌های ضدخوردگی زینک فلیک، نواربری، رول فرمینگ، شات بلاست و رشته‌بری ورق آهن از جمله خدماتی است که توسط شرکت شاهین فلز سپاهان به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌شود. با توجه به اینکه این شرکت دارای ۳ انبار اختصاصی برای نگهداری محصولات فلزی و فولادی تولید شده است، کلیه سفارشات مشتریان به صورت مستقیم از انبار کارخانه و در کمترین زمان ممکن ارسال می‌شود.
شرکت شاهین فلز سپاهان به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z در سال‌های اخیر با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه کارکنان خود موفق به راه‌اندازی واحد ماشین‌سازی شد. یکی از ویژگی‌های این شرکت تکیه بر علم در کنار تجربه به منظور تولید محصولات مختلف با بالاترین میزان کیفیت است. با اینکه تولیدات این شرکت در حال حاضر از نظر کیفیت توانایی رقابت با شرکت‌های خارجی را دارند اما دستیابی به استانداردهای متناسب برای رقابت با تولید کنندگان خارجی یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت محسوب می‌شود. یکی از نکاتی که باعث تمایز این شرکت با سایر شرکت‌ها می‌شود این است که شاهین فلز سپاهان فعالیت خود را با تولید شروع کرده و از ابتدا هیچ وابستگی به واردات نداشته است.
تولید کنندگان پروفیل z؛ معرفی شاهین فلز سپاهان به عنوان برترین تولید کننده
با توجه به کاربرد گسترده پروفیل‌ها و مقاطع فولادی در صنایع مختلف و تنوع شرکت‌های فعال در حوزه تولید این محصولات، انتخاب برترین شرکت از میان تولید کنندگان پروفیل z کار دشواری خواهد بود. کیفیت محصولات و همچنین قیمت آن‌ها دو مؤلفه‌ای هستند که در انتخاب شرکت‌های برتر باید در نظر گرفته شوند. امروزه با کمی تحقیق و پژوهش می‌توان برترین شرکت‌های تولید کننده پروفیل زد و سایر مقاطع فولای را برای تهیه نیاز خود پیدا کرد. شرکت شاهین فلز سپاهان یکی از بهترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران به حساب می‌آید که محصولاتی با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;