با یک موبایل شهردار شوید!

 آیین آغاز دومین دوره طرح «من شهردارم» با حضور پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا،  عباس آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، میثم مظفر، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، شهرداران و رؤسای سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش تاسیسات نیوز،  مهدی چمران در آیین آغاز دومین دوره طرح «من شهردارم»گفت: در گذشته مدیریت شهری در برنامه ریزی و بودجه ریزی ها از معتمدین و شورایاری ها در نواحی مختلف با  نظر خواهی و دریافت پیشنهادات، شهر را اداره می کرد که امروز، با طرح بسیار خوب «من شهردارم» همه مردم در امورات شهر خود سهیم و دخیل خواهند شد.

وی افزود: در گذشته عقب افتادگی های زیادی به وجود آمده و باید این عقب افتادگی ها را با برنامه ریزی صحیح، جبران کرده و رو به جلو، حرکت و پیشرفت کنیم. باید هر شهروند، به اندازه یک آجر در ساخت شهر خود را سهیم بداند و با دلسوزی و مشارکت در امورات شهری زیست بهتری برای همه مردم به وجود خواهد آمد.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: طرح «من شهردارم»، یک طرح کامل و جامع است که بر اساس آن، همه شهروندان می‌توانند با یک تلفن همراه، در تنظیم بودجه سالانه شهر مشارکت کنند. آنها می‌توانند با پیشنهاد، انتقاد و نظارت مدیریت شهری را در اجرای درست پروژه‌ها یاری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;