باز قاتل خاموش جان گرفت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، این حادثه هنگامی اتفاق افتاد که کارگران دریکی از اتاق های ساختمان نیمه ساز، در خواب بسر می بردند.

 

 

 

وقوع این حادثه توسط چند تن از کارگران ساختمانی در تماس با سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 56 را به محل حادثه در شهرک حکیمیه، شهرک والفجر روانه کرد.

 

 

 

مصطفی خوشبویی رئیس ایستگاه 56 در این مورد اظهار داشت: در یک ساختمان 5 طبقه نیمه کاره از یک واحد مسکونی در طبقه همکف به عنوان محل استراحت کارگران استفاده می شد که در این واحد مسکونی گاز مونوکسید کربن منتشر شده بود.

 

 

 

وی با اشاره به گازگرفتگی شدید دو کارگر بر اثر این حادثه، افزود: پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی، کارگران درب این واحد را باز کرده بودند و عوامل اورژانس نیزمشغول انجام معاینات پزشکی بودند که آنان پس از این اقدام، مرگ هردو کارگر افغانی که 18 و 27 ساله بودند را تائید کردند.

 

 

 

 

خوشبویی تصریح کرد: آتش نشانان با باز کردن پنجره ها و درب ها، محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از ارائه تذکرات ایمنی به مالک ساختمان و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

رئیس ایستگاه آتش نشانی خاطرنشان کرد: بررسی های اولیه کارشناسان از محل حادثه نشان داد که این کارگران برای گرم کردن محیط از اجاق گاز خوراک پزی استفاده کرده بودند که با توجه به بسته بودن همه منافذ ورود و خروج هوا وهمچنین انتشار گاز مونوکسید کربن در داخل این واحد مسکونی، این حادثه مرگبار رخ داده بود.

 

 

 

گفتنی است؛ تحقیقات بیشتر درخصوص علت حادثه و همچنین چگونگی فوت این دو کارگر جوان توسط کارشناسان سازمان پزشکی قانونی ادامه دارد.

 

 

 

کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران همواره به شهروندان توصیه می کنند به هیچ عنوان از وسایل گرمایشی فاقد دودکش برای گرم کردن محیط استفاده نکنند و برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار همه منافذ ورود و خروج هوا را مسدود نکنند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;