بازسازی سرویس بهداشتی با حداقل هزینه

بازسازی در کل کار پرهزینه و طاقت فرسایی است.آشپزخانه‌ها در منازل به عنوان اولویت اول و حمام و سرویس در اولویت دوم هزینه‌ها قرار دارند.
به گزارش تاسیسات نیوز، زمانی که قصد نوسازی و یا بازسازی سرویس خود را می‌کنید فکرتان عمدتا به خرید شیرآلات و سرامیک‌ها می‌رود.
همین حمام و سرویس کوچک شما اغلب هزینه ای پنهانی را در پی دارند که در نگاه اول مشخص نیست.
خرید روشویی، آیینه، چراغ سقفی، زیرسازی کف، فلاش تانک، و … از مواردی است که وقتی بخواهید صفر تا صد وارد جزئیات شوید در سبد خرید شما قرار می گیرند.
خرید شیرآلات با کیفیت
نوسازی شیرآلات به عنوان مهمترین نکته در بازسازی حمام و توالت شما محسوب می‌شود.
شیرآلات ساختمانی با گذشت زمان ظاهر و کارایی خود را از دست داده و البته از مد روز نیز خارج می‌شوند.
تعویض شیرآلات سرویس عبارتند از شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام، علم دوش حمام و متعلقاتی دیگر همچون پیسوال، شلنگ توالت، فلاش تانک و … است.
تعویض روشویی یا دستشویی
جایگزینی روشویی شما به عنوان دومین قدم برای شما در سرویس محسوب می شود. در سرویس‌های قدیمی روشویی‌های پایه‌دار با سایز کوچک و رنگ سفید و از بورس خارج شده قرار داشتند و شما می‌توانید با تعویض و جایگزینی از دستشویی‌های جدید همچون روشویی کابینتی و سنگی فضای تازه را خلق کنید.
تغییر ساختار در کاشی و سرامیک
کاشی و سرامیک بدنه به عنوان متمرکزترین نقطه در سرویس و حمام شما محسوب می‌شود.
جایگزینی آنها با مدل‌های جدید می‌تواند فضایی مدرن تر، کلاسیک‌تر یا هنری‌تر را برایتان به ارمغان آورد.
انتخاب رنگ کاشی را می‌توانید متناسب با شیرآلات، روشویی و سایر تجهیزات در حمام استفاده کنید.
سیستم روشنایی خود را ارتقا دهید
روشنایی و نور نقش کلیدی در خلق فضاسازی شما بازی می‌کند. هر چقدر سرویس یا حمام شما از نور کمتری بهره ببرد زیبایی که با تغییر دکوراسیون بوجود آوردید برایتان مبهم‌تر می‌گردد. استفاده از لامپ‌ها و لوسترها می‌توانید جذابیت را دو چندان کند پس از آنها غافل نشوید.
گل و گیاه می‌تواند معجزه کند
استفاده از گل و گیاه یا گلدان‌ها در فضای سرویس یا حمام می‌تواند معجزه کند و روح شما را آرام نگه دارد. فقط باید در نظر داشته باشید که هر گل و یا گلدانی مناسب برای فضاهای مرطوب و کم نور نمی‌باشد.
حتی استفاده از گل‌های مصنوعی نیز می‌تواند فضای شما را التیام بخشیده و آن را از یک مکان خشک و بی‌روح خارج کند.
نوسازی و یا بازسازی سقف
سقف حمام یا سرویس شاید چندان مهم به نظر نرسد، زیرا کمتر کسی نگاهش به سقف می افتد اما در واقعیت این‌طور نیست. اگر شما اقدام به نوسازی کردید باید در نظر داشته باشید که عدم دقت به جزئیات می تواند کار دستتان دهد. سقف ها به دلیل وجود رطوبت آب عمدتا دارای تغییر رنگ و حالت می شوند. بهترین پیشنهاد نیز برای شما استفاده از سقف های کاذب است.
اکسسری‌ها را دست کم نگیرید
اکسسری‌ها در واقع همان متعلقاتی همچون جامایع، سطل زباله، جامسواک و صابون، دستمال کاغذی و … است. در سال‌های قبل بیشتر از وسایل پلاستیکی فاقد نما و کیفیت استفاده می شد که با مرور زمان دموده شده و در حال حاضر این اکسسری‌ها با مواد رزینی یا استیل در رنگ‌بندی‌های جذابی عرضه می‌شود.
حوله خشک کن‌ها
حوله خشک کن‌ها شاید ابزاری بی‌اهمیت در فضای حمام شما به شمار آید اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که این ابزار علاوه بر زیبایی می‌تواند تاثیر مستقیمی در گرم نگه داشتن فضای حمام و البته وظیفه اصلیش که همان خشک کننده حوله و سایر البسه است داشته باشد.
فضای خود را خلق کنید و از هیچ چیز نترسید
بیشتر افراد همیشه سعی دارند که با مشورت و نظر دگیران فضای حمام و سرویس خود را بازسازی کنند و دلیلشان نیز دید بهتر آن افراد نسبت به فضا است.
یادتان باشد که این شما هستید که قرار است از این مکان‌ها استفاده کنید و نگرش شما باعث می‌شود تا رضایت‌مندی نهایی برای شما حاصل شود نه دیگران.
استفاده از رنگ‌بندی‌های جذاب و جدید
رنگ‌ها می‌توانند به تنهایی فضایی خارق‌العاده را ایجاد کنند. امروزه رنگ‌های کروم در شیرآلات منسوخ شده و رنگ‌بندی‌های جذابی همچون طلایی، رزگلد، مشکی، سفید، زیتونی و … شیرآلات ساختمانی را آذین کرده‌اند.
از برندهای با کیفیت استفاده کنید
در برخی از موارد به دلایل مختلف از جمله بیش از فراتر رفتن هزینه نسبت به  بودجه شما باعث می‌شود که در انتخاب برخی اقلام صرفه‌جویی کرده. کمتر هزینه کنیم.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;