هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۵۹ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۵۹ منتشر شد
 
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره 359 منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۵۹ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • گزارش ویژه / profab Access نسل جدید درهای ایمنی جدید را معرفی کرد
  • پنجره هوشمند ضد ورود اشعه مادون قرمز
  • مقاله/ پنجره های خورشیدی
-پنجره های خورشیدی در هر ساختمان انرژی خورشید را به انرژی الکتریکی رایگان و تجدیدپذیر تبدیل می کنند. شیشه های خورشیدی مانند پنل های خورشیدی از انرژی خورشیدی برق تولید می کنند و در عین حال همانند یک پنجره معمولی اجازه عبور نور بیرون به داخل را هم می دهند.
  • مصاحبه / مجری ذیصلاح در حوزه برق و مکانیک مغفول مانده است
-علی کریمی رئیس گروه برق نظام مهندسی ساختمان که بعنوان دومین نفر در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران نیز شناخته شده است، با توجه به عضویت در هیئت مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی نیز شناخته شده است، با توجه به عضویت در هیئت مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی تهران که دارای تجارت مفیدی در این عرصه بوده، انتظار  تغییرات مفیدی در دوره جدید را ایجاد کرده است . از این رو تاسیسات نیوز نیز گفت و گویی را با وی انجام داده است.
  • نگاهی به بازار/ قیمت انواع دستگاه تصفیه کننده هوا
-در این گزارش قیمت برخی از انواع دستگاه های تصفیه کننده هوای موجود در بازار را گردآوردی کرده ایم.
  • یادداشت /CENTIEL به عنوان شرکت سال انتخاب شد.
-تولید کننده پیشرو  یو پی اس CENTIEL توسط مجله Bulding& Facilities News در بخش صنعت خود به عنوان «شرکت سال» برای آنچه که «مشاوران قابل اعتماد» نامیده می شود انتخاب شد.
هفته نامه را از اینجا دانلود کنید
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;