بارندگی، دارندگی نیست

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرآنلاین، علیرضا جزقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت : در حال حاضر 21 شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان هستند که وبیش از 99 درصد مشترکین تحت پوشش تاسیسات آب شهری هستند .





مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تصریح کرد : جهت تامین آب شرب بیش از 211 هزار فقره از مشترکین از 105 حلقه چاه ، چشمه ، قنات و سد تهم تامین و در اختیار مشترکین قرار می گیرد.





جزء قاسمی در ادامه به ایجاد تاسیسات فاضلاب در استان اشاره کرد و گفت : تاسیسات فاضلاب شهر زنجان با 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 35 درصد از مشترکین تحت پوشش شبکه فاضلاب شهر زنجان هستند .





وی افزود : در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب شهر ابهر با 93 درصد ، خرمدره 32 درصد ، ماهنشان 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تصفیه خانه های دندی و زرین آباد هم در دست اجرا ست که درصورت تامین اعتبار در سال 95 به بهره برداری خواهد رسید .





مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری در ادامه به میزان تولید و مصرف آب شرب اشاره کرد و گفت : سرانه مصرف 197 لیتر به ازای هر نفر در هر 24 ساعت است که برای سالجاری میزان مصرف 194 لیتربرای شهر زنجان می باشد.




 


جزء قاسمی تصریح کرد : در استان زنجان حدود 23 درصد مشترکین بیش از 20 متر مکعب ( پر مصرف ) در هر دوره مصرف دارند که ما سعی میکنیم با ابزارهای مختلف تشویقی و آموزشی ، میزان مصرف این مشترکین را کاهش دهیم.






جزء قاسمی با اشاره به اینکه 40 درصد از شبکه توزیع استان زنجان فرسوده است، اضافه کرد: بازسازی شبکه توزیع فرسوده در دستور کار شرکت قرار گرفته است.






وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 18 کیلومتر شبکه توزیع آب در استان زنجان بازسازی شده است، تصریح کرد: از این میزان سه کیلومتر داخل بازار و بافت فرسوده بوده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;