ایستگاه‌های تقلیل فشارگاز در خراسان

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از افزایش ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز متصل به شبکه دیسپچینگ ملی گاز ایران به ۱۴ ایستگاه تا پایان امسال خبر داد.





فرشید دشتی اظهار کرد: سامانه دیسپچینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز منشعب از خطوط انتقال گاز استان، منطبق با آخرین دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران و خصوصیات و استانداردهای مدیریت در حوزه دیسپچینگ و مانیتورینگ طراحی و اجرا شده است.





وی افزود: نظارت دقیق‌تر بر نحوه توزیع و مصرف گاز طبیعی و اطمینان از ایجاد پایداری فشار گاز تحویلی در هریک از ایستگاه‌های مربوطه از سوی شرکت انتقال گاز ایران از ویژگی‌های این سامانه است.





مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اندازه‌گیری صحیح گاز طبیعی، کنترل و مانیتورینگ فشار گاز تحویلی در ایستگاه‌های مربوطه و همچنین به‌روزرسانی زیرساخت‌های شبکه گازرسانی از سایر اهداف مهم راه‌اندازی این سامانه‌ها است، افزود: با بهره‌گیری از این سامانه اکنون داده‌های 12 ایستگاه تقلیل فشـار از طریق زیرساخت‌های مخابراتی در اختیار واحـدهای مختلف ذی‌ربط در شرکت گاز استان و شرکت ملی گاز ایران قـرار می‌گیرد و تا پایان امسال نیز 2 ایستگاه دیگر به سامانه دیسپچینگ کشور متصل خواهند شد.

 

 

 

منبع: دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;