ایران و همکاری با شرکت های اروپایی

به گزارش تاسیسات نیوز، در عصر برجام چیزی که بیشتر برای رونق اقتصادی به چشم می آید، خواستار شدن شرکت معروف دنیا برای تبادل و سرمایه گذاری در ایران است که با توجه به ظرفیت ها؛ تفاهم نامه ها امضا و دستهای همکاری داده میشود.




مدیرعامل شركت پژوهش و فناوری پتروشیمی با اشاره به مذاكره‌های انجام شده با شركت‌های اروپایی در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست گفت: این مذاكره‌ها با رویكرد انتقال فناوری و برای ایجاد ظرفیت‌های جدید در صنعت پتروشیمی انجام می‌شود.





اسماعیل قنبری در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت‌های بسیار خوبی را در بخش‌های سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری برای كشور فراهم کرد.





به گفته این مقام مسوول، برگزاری این نمایشگاه‌ها سبب انجام برنامه ریزی‌های روزآمدتر و در نتیجه كسب دستاوردهای مطلوب در حوزه صنعت پلیمر می‌شود.





مدیرعامل شركت پژوهش و فناوری پتروشیمی با یادآوری مذاكره‌های انجام‌شده با شركت‌های بین‌المللی گفت: این مذاكرات در زمینه انتقال فناوری‌ها و موضوع‌های تحقیقاتی در بخش صنعت و پتروشیمی بوده است.





وی تصریح كرد: شركت پژوهش و فناوری پتروشیمی مذاكره‌هایی با كشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا به منظور ایجاد ظرفیت‌های جدید با رویكرد انتقال فناوری به‌صورت مشترك داشته است.





شركت پژوهش و فناوری پتروشیمی در دهمین نمایشگاه ایران پلاست 10 كاتالیست بومی شده توسط متخصصان این شركت را برای تجاری‌سازی ارائه كرده است.



منبع: ایرنا






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;