ایران به دنبال انرژی صلح آمیز هسته ای است

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شبستان،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: د رمذاکرات هسته ای به دنیا فهماندیم که تنها به دنبال انرزی هسته ای صلح آمیز هستیم و به بمب های اتمی نیاز نداریم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در جمع مردم اصفهان در میدان امام(ره) با تشکر از استقبال گرم و باشکوه مردم نصف جهان از کاروان تدبیر و امید اظهار داشت: من از دولت تدبیر و امید دوتشکر و یک تقاضا دارم.وی ادامه داد: تشکر اول من از دولت یازدهم بابت اجرای طرح سلامت است و با جدیت می گویم که همه ملت ایران دعاگوی شما هستند، چرا که بیش از این بسیاری از فقرا و نیازمندان در درمان بیماری های خود توان مالی نداشتند اما امروز با اجرای اینن طرح و حمایت دولت، بسیاری از مشکلات نیازمندان در حوزه درمان برطرف شده است.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: دومین تشکر من بابت حرکت دیپلماسی ایران در دولت یازدهم است، با وجوداینکه همه ابرقدرت های فعلی مانند آمریکا و انگلیس در یک طرف وایران اسلامی در طرف دیگر، همه حقوقدانان این کشورها در یک طرف وکشور ما در یک طرف دیگر، باز هم موفق نشدند علیه کشور ما کوچکترین نفوذی پیدا کنند واین حرکت بسیار عظیم بود.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان کشور ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای یک قدم هم از پیشرفت های کشور عقب نشینی نکردند و ما به دنیا فهماندیم که اهل تعارف نیستیم و هرگز از مواضع اصولی خود عقب نشینی نمی کنیم.

وی ادامه داد: ما در این مذاکرات به دنیا فهماندیم که تنها به دنبال انرزی هسته ای صلح آمیز هستیم و به بمب های اتمی نیاز نداریم.نماينده ولي فقيه در استان اصفهان با تاكيد بر اينكه مسئله مهم براي اصفهان، مسئله آب است، خاطرنشان كرد:‌ اصفهان در يك بحران آبي قرار گرفته و علت اين بحران هم خشكسالي‌هاي پي در پي، عدم بارندگي و نابساماني رودخانه زاينده رود و برداشت های بی رویه آب در بالادست است.

 

وی، خواستار ایجاد شرکت آب منطقه ای شد تا بر مصرف آب اصفهان و چهارمحال بختیاری مدیریت کند.

 

آيت‌الله طباطبايي‌نژاد افزود:‌ زماني كه مرحوم شيخ بهايي، آب زاينده رود را تقسيم كرد، منطقه اصفهان بيش از ۱۰۰ هزار نفر جمعيت نداشت ولي امروز بيش از ۵ ميليون نفر، از اين آب، براي مصرف شرب خود استفاده مي‌كنند بنابراین مسئله انتقال آب بسیار مهم است.

 

وي در پايان تاكيد كرد كه استان اصفهان به اندازه ۱۴ استان به دولت، ماليات پرداخت مي‌كند و باید مشکل آب استان برطرف شود.

 

همچنین رسول زرگرپور، استاندار اصفهان نیز در این مراسم گفت: اصفهان، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و مردم آن افرادی با ذوق و هنرمند هستند و امیدواریم کاروان تدبیر و امید ، عمران و آبادانی و رفع تنگناها در استان را نوید دهند.







انتهای پیام 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;