ایتالیا به بازار برمی گردد

به گزارش تاسیسات نیوز، در حالی که به نظر می رسد سال های رشد صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع ایتالیا رو به افول باشد، اما ظاهراً سومین اقتصاد بزرگ منطقه اروپا برگشت رشد پایدار در بخش صنعت ساختمان را به خود می بیند. 





نسخه 2016 نمایشگاه دوسالانه بیش از 155000 متخصص صنعت را به خود جذب کرده و تعداد بازدیدکننده های آن هم 8 درصد رشد داشته اند. 45 درصد از 2018 غرفه دار مستقیم این نمایشگاه خارجی بودند.

 

 

 

 

در حال حاضر صادرات 62 درصد تولید ایتالیا را شامل می شود که نسبت به سال 2014 افزایش 2.5 درصدی به خود دیده است.

 

 

 

 

در این نمایشگاه حصولات 50 شرکت به نمایش گذاشته شد و نشان داده شده چگونه جمع آوری داده ها می تواند مصرف انرژی را به حداقل و آسایش را به حداکثر برساند. با هماهنگی بین ساختمان های هوشمند (با امتیاز تقریباً زیرو انرژی) و نسخه های کارامد پوشش ساختمان، فناوری های واحدهای شهری هوشمند کشف شد. بازدیدکنندگان همچنین شاهد کارگاه هایی متمرکز بر عناوین داغی مثل اندازه گیری هوشمند، انرژی های تجدیدپذیر برقی و حمل و نقل برقی را بودند.

 

 

 

 

اتحادیه اروپا پیوسته مشوق راندمان انرژی در بخش تهویه مطبوع است و هدف آن، تولید با حداقل 20 درصد GDP اروپا با هدف تقویت پیاداری و راندمان انرژی می باشد.

 

 

 

 

هدف دولت ایتالیا، انگیزه 65 درصدی برای پی گیری فناوری های راندمان بالا با استفاده از منابع تجدیدپذیر و 50 درصدی برای نوآوری های ساختمان را در برنامه کاری خود قرار داده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;