اولین خانواده از ابزارهای بی سیم HVAC

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت تستو خط تولید میله های هوشمند ابزارهای اندازه گیری حرفه ای جیبی را معرفی می کند. وسایل که در نسخه های اختصاص یافته برای کاربردهای مختلف شامل تبرید، حرکت و گرمایش هوا موجودند با استفاده از یک اپلیکیشن رایگان که از طریق بلوتوث ارتباط می گیرد، با تلفن همراه هوشمند یا تبلت کار می کنند. میله های هوشمند برای محاسبه همه اندازه گیری های دماهای مهم، رطوبت و فشار و سرعت جریان طراحی می شوند.

 

 

 

مزایای اپلیکیشن میله های تستو عبارتند از:

 

 

 

• استفاده آسان: فقط اپلیکیشن را داونلود کرده و ابزار را برای قرائت فوری روشن کنید. اعداد اندازه گیری از راه دور با اپلیکیشن حتی در فاصله چند فوتی از ابزار کنترل و نشان داده می شود.

 

 

 

• دیدن محاسبات بیشتر: با اتصال همزمان میله های هوشمند می توانید بیشتر کار کنید. نمایش حداکثر 6 میله همزمان اجازه آزمایشات، گزارشات و محاسبات خودکار بیشتر را می دهد.

 

 

 

 

• حالات کاربردهای تخصصی: حالات اختصاصی برای سوپرهیت و ساب کولینگ، نقاط اندازه گیری نشانه لیزری و تصاویر. اپلیکیشن فوراً تغییرات عدد اندازه گیری را به صورت یک نمودار یا جدول نشان می دهد. محاسبات و منوهای اندازه گیری چندگانه از قبل در اپلیکیشن ذخیره می شود: محاسبه خودکار دماهای کندانس و تبخیر، سوپرهیت و ساب کولینگ، اندازه گیری جریان حجمی در کانال ها و خروجی ها و اندازه گیری دمای غیرتماسی با مادون قرمز با مستندسازی تصویر سریع.

 

 

 

 

• مستندسازی هوشمند و به اشتراک گذاشتن داده ها. گزارشات داده های اندازه گیری را می توان با عکس ها کامل کرده و به صورت فایل اکسل یا PDF ارسال می شود و در ساعات کاری شما صرفه جویی می کند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;