اولین جشنواره و نمایشگاه محصولات هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، نخستین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های هوشمند با عنوان Iran Smart Tech یا IST 2017 در نیمه اول سال 1396 در تهران برگزار می‌شود.

 

 

 

«ایران اسمارت‌تک» بزرگترین گردهمایی مبتکرین و مخترعین، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های دانش‌بنیان، متخصصین و پژوهشگران فناوری‌های هوشمند محسوب می‌شود که در دو قسمت جشنواره و نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

 

 

در بخش جشنواره این رویداد علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش ایده، طرح و یا اختراع تجاری‌سازی‌نشده و محصول و یا خدمات فناوری‌های هوشمند تجاری‌سازی شده شرکت کرده و پس از ارزیابی در بخش برترین‌ها با همگروهان خود رقابت و درصورت تایید کمیته داوران مدال برترین‌های فناوری‌های هوشمند را دریافت کنند.

 

 

 

شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی علاوه بر شرکت در بخش برترین‌های فناوری‌های هوشمند جشنواره و رقابت با یکدیگر می‌توانند محصولات دستاوردهای خود را در نمایشگاه 3 روزه ایران اسمارت‌تک (Iran Smart Tec) به معرض دید عموم درآورند.

 

 

 

شناسایی و معرفی فعالان حوزه فناوری‌های هوشمند، تجلیل از برترین‌های حوزه فناوری‌های هوشمند، هدایت و حمایت مادی و معنوی فعالان حوزه فناوری‌های هوشمند، توسعه و ترویج گفتمان هوشمندسازی و ایجاد شهرهای هوشمند در کشور و بسترسازی به جهت انتقال فناوری‌های نوین به داخل کشور از جمله اهداف این جشنواره و نمایشگاه است.

 

 

 

این جشنواره و نمایشگاه به همت مرکز نوآوری و پارک فناوری شهرداری تهران، دپارتمان ترویج فناوری‌های نوین تعاونی هنرمندان جوان، مؤسسه مهنا و با پشتیبانی ستادهای فناوری‌های نوین معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

 

 

 

اولین جشنواره و نمایشگاه محصولات و خدمات هوشمند ایران در نیمه اول سال 1396 در تهران برگزار می‌شود.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;