انقلاب در حوزه مدیریت ضمانت تهویه مطبوع

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت توشیبا ادعا می کند سیستم پذیرش و ضمانت آن لاین جدیدی ابداع کرده است که در حوزه مدیریت ادعاهای ضمانت تهویه مطبوع تحولی عظیم پدید می آورد.

 

 

 

به گفته این شرکت که اولین مرجع صدور ضمانت نامه های هفت ساله است، ابزار جدید مزایای هزینه ای و زمانی قابل توجهی برای مصرف کنندگان نهایی، نصب کننده ها و شرکت های خدماتی به ارمغان می آورد.

 

 

 

سیستم آنلاین روش جدیدی برای اداره و اجرای ادعاها و تامین و سفارش قطعات یدکی لازم ارایه می کند. سیستم جدید همه داده های مربوط را با هم یک جا جمع می کند و آن را برای همه طرفین مربوطه قابل دسترسی می سازد.

 

 

 

همچنین به کاربران نهایی دسترسی آنی به داده های شارژ گاز F برای واحد و تجهیزات می دهد.

 

 

 

مشتریان و نصاب های توشیبا می تواند از طریق تلفن همراه هوشمند، تبلت یا کامپیوتر شخصی به این سیستم وارد شوند و به داده های جامع در مورد تجهیزات نصب شده در سطح هر واحد یا ساختمان تا سطح ملی دسترسی داشته باشند.

 

 

 

اطلاعات ذخیره شده شامل تاریخ نصب تجهیزات، مدل ها و اطلاعات قطعات یدکی، اسناد پذیرش، مهندسان مربوط در هر مرحله، اسناد آموزشی، تاریخ حضور در هر دوره و گواهینامه ها به منظور اطمینان از حصول سطح مهارت لازم در دوره ضمانت می شود.

 

 

 

برای پیمانکاران، به دلیل وجود اطلاعات قطعات یدکی، امکان سفارش سریع قطعات تعویضی در زمان تعمیرات وجود خواهد داشت.

 

 

 

نگهداری اسناد صحیح و دقیق و موجود ساختن آنها برای کسانی که نیاز دارند، قطعاً برای یک سیستم ادعای ضمانت موثر ضروری است. سیستم های جدید توشیبا زمان رسیدگی به شکایات ضمانت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;