انفجار در مجتمع مسکونی و مصدومیت 6 نفر

به گزارش تاسیسات نیوز، انفجار شدید در یک مجتمع مسکونی، موجب مصدومیت شش نفر از ساکنان این مجتمع شد.


با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 14 و 79 به همراه گروه امداد و نجات 17 ، ساعت 2:30 بامداد امروز با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سمت شهر ری، دولت آباد، خیابان پروین اعتصامی حرکت کردند.


محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی که از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت، گفت: در یک مجتمع مسکونی 5 طبقه دارای 20 واحد مسکونی، براثر نشت گاز شهری انفجار شدیدی رخ داده بود که موجب تخریب دو واحد مسکونی 50 مترمربعی شده بود.


وی افزود: شدت این حادثه به حدی بود که به دو واحد مسکونی دیگر در این مجتمع مسکونی خساراتی وارد شد و همه شیشه های این مجتمع مسکونی و شیشه های ساختمان های اطراف دچار آسیب دیدگی شده بود، همچنین براثر ریزش سنگ و خاک بر روی سطح خیابان مجاور، به 12 دستگاه خودرو سواری پارک شده خسارت وارد شد.


مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، وارد محل حادثه شدند و پس از جستجو در قسمت های مختلف، شش نفر از ساکنان مجتمع مسکونی که دچار مصدومیت شده بودند را از محل حادثه خارج کرده و برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند.


تیمورخانی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و دو نفر دیگر به وسیله خودرو آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;