انعقاد تفاهم نامه بین نظام مهندسی و شرکت آب و فاضلاب یزد

تفاهم نامه نظارت بر طراحی و اجرای تاسیسات آب و فاضلاب به منظور توسعه ارائه خدمات مناسب به متقاضیان انشعابات آب و فاضلاب و رعایت الزامات مدیریت مصرف آب شرب و بهداشت در ساختمان ها، فی ما بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت آب و فاضلاب استان یزد به امضاء رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، به منظور استفاده از پتانسیل نیروهای متخصص سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در جهت توسعه ارائه خدمات مناسب به شهروندان و متقاضیان انشعابات آب و فاضلاب و نیز رعایت الزامات مدیریت مصرف آب شرب و بهداشت در ساختمان‌ها تفاهم نامه نظارت بر طراحی و اجرای تاسیسات آب و فاضلاب فی ما بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت آب و فاضلاب استان یزد به امضا رسید.
 در راستای اجرای مواد ۳۲ تا ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، شیوه نامه اجرای تفاهم نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات آب و فاضلاب کلیه اماکن مصوب ۸۶ وزارت نیرو و وزارت مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان و پیرو تشکیل جلسات کارگروه فنی آبفا تفاهم نامه مذکور منعقد شد.
با توجه به اهمیت مباحث و ضرورت برنامه ریزی و فرهنگ سازی در صرفه جویی و مصرف منابع آبی، انعقاد این تفاهم نامه عامل موثری در جهت مدیریت تقاضا و بهینه سازی مصرف آب، که مستلزم حمایت بخش دولت و نهادهای مردمی خواهد بود.
منبع نظام مهندسی یزد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;