انرژی خورشیدی و باد: منابع انرژی آینده

 انرژی خورشیدی و باد: منابع انرژی آینده

با توجه اقبال و توجه عمومی به انرژی های تجدید پذیر و پاکیزه در سالهای اخیر، گرایش مردم به انرژی های خورشیدی و باد و اتومبیلهای هیبریدی و خودروهای برقی از سال 2012 به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، بر اساس تحقیقات موسسه تحقیقاتی Navigant میزان مقبولیت و توجه مردم به در مورد منبع انرژی (خورشیدی، باد، هسته ای، اتومبیلهای هیبریدی(بنزینی- الکتریکی)، اتومبیلهای الکتریکی، اتومبیلهای گاز سوز، سوخت های هوشمند، شبکه هوشمند، smart meter وLEED  بالای 51% بوده است.

بین سالهای 2009تا2012 کاهش پایداری در مقبولیت برخی منابع انرژی تمیز مانند انرژی خورشیدی و انرژی باد ، اتومبیلهای هیبریدی(بنزینی- الکتریکی)، اتومبیلهای الکتریکی ایجاد شده بود. ولی در سال 2012 مقبولیت منابع بالا افزایش یافته و تنها برای انرژی هسته ای این مقبولیت کاهش یافته است.

پذیرش بالا در مورد انرژی باد و خورشیدی نشان می دهد مصرف کنندگان معمولاً حامی منابع قابل قبول انرژی های تجدیدپذیر هستند. از این رو این دو منبع بیش از پیش مورد استفاده  قرار گرفته و مطلوب تر می شوند. تحقیقات Navigant اعلام می کند مصرف کنندگان این منابع تجدیدپذیر را مهم ترین بخش در چشم انداز تولید برق آینده می دانند.

حدود 80% پاسخ دهندگان منبع انرژی مطلوب خود را انرژی خورشیدی و 72% انرژی باد بیان کرده و کمتر از 6% سئوال شوندگان انرژی خورشیدی را مطلوب ندانسته اند

سطح بالای مقبولیت منابع انرژی خورشیدی و باد نشان دهنده حمایت مصرف کنندگان از منابع انرژی تجدید پذیر می باشد.

تحقیقات موسسه تحقیقاتی Navigant نشان می دهد که این دو منبع انرژی بیش از منابع دیگر در آینده مورد استفاده و اقبال مردم قرار می گیرد. بیش از نیمی از سئوال شوندگان انرژی خورشیدی را به عنوان بهترین منبع انرژی و دوستدار طبیعت دانسته اند و 32% انرژی هسته ای نامطلوب دانسته اند.

http://www.fierceenergy.com/story/consumers-favor-solar-wind-part-future-energy-portfolio/2014-01-03

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;