انتقاد خرم از اقدامات اخیر علیه نظام مهندسی

خرم با انتقاد از اینکه در ۳ تا ۴ ماه اخیر با روش های خلاف قانون و اخلاق علیه سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شد، اظهارداشت: انتظار چنین کاری علیه سازمان نمی رفت ولی باید برای این شرایط خودمان را آماده می کردیم.
به گزارش تاسیسات نیوز، جلسه مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کلیه استان‌ها با حضور مهندس احمد خرم، رئیس سازمان به صورت مجازی و حضوری در محل سازمان نظام مندسی ساختمان برگزار شد.
مهندس خرم در این جلسه ضمن تاکید بر اطلاع رسانی یکپارچه، هماهنگ و هدفمند در استان‌ها، نکاتی را در همین باره به مدیران روابط عمومی متذکر شد.
وی در ابتدا با انتقاد از اینکه در ۳ تا ۴ ماه اخیر با روش های خلاف قانون و اخلاق علیه سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شد، اظهارداشت: انتظار چنین کاری علیه سازمان نمی رفت ولی باید برای این شرایط خودمان را آماده می کردیم.
وی در ادامه با بیان اینکه سازمان های نظام مهندسی در سراسر کشور از کمترین ثبات در مورد کارکنان و موقعیت های مدیریتی برخوردار هستند، گفت: با کمک مشاور طراحی ساختار، دستور العمل تعیین تکلیف و ساماندهی وضعیت کارکنان را تهیه و پیاده سازی کردیم تا دغدغه پرسنل هم رفع شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاکید بر اینکه امنیت شغلی باید ایجاد کنیم، تصریح کرد: حق هر مدیری است که مدیران را جابه جا کند ولی بر این کار هم باید منطقی حاکم باشد.
مهندس خرم در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی یک امر تخصصی و فنی است و باید از اهل فن کمک گرفت، خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی برای موفقیت در کارشان باید همواره به طور مستمر از مشاوره های اهل فن با روش های مختلف استفاده کنند.
وی همچنین موضوع ارزیابی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی را مورد اشاره قرار داد و گفت: هر استان می تواند ارزیابی خود را از عملکرد روابط عمومی نسبت به گذشته به صورت کوتاه از طریق فضای مجازی برای بنده ارسال کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پایان توصیه ای هم به مدیران روابط عمومی داشت. همواره ۷ تا ۸ جلد کتاب شامل قرآن، نهج البلاغه، کلیات سعدی، حافظ، شاهنامه، مثنوی و دیوان شمس روی میز خود داشته باشید و هر روز به یکی از این کتابها مراجعه کنید و یک جمله ای حاشیه ای برگزینید و در دفترتان یادداشت و سعی کنید آن را حفظ کنید.
وی در این خصوص توضیح داد: نکات ارزنده‌ای در هر کدام از این کتاب ها دیده می‌شود. به عنوان مثال، هنر اصلی سعدی در غزلیات اوست. مرحوم شجریان بیشتر غزلیات سعدی و حافظ را خواند. در عین حال، روابط عمومی باید مجهز به نکات ادبی زبان و ادبیات فارسی باشد.
وی به مدیران روابط عمومی که دوره سختی را پشت سر گذاشتند و زحمات زیادی کشیدند، خداقوت و خسته نباشید گفت و اظهارداشت: از بابت این برخوردها و کم لطفی ها اظهار تاسف می‌کنم، زیرا برخوردها شایسته یک سازمان فرهیخته‌ای به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان نبود.
مهندس خرم افزود: پیام هیات مدیره‌ها و اعضا را برای ر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;