انتشار ASHRAE استانداردهای ایمنی 2016

به گزارش تاسیسات نیوز، نسخه های 2016 استانداردهای مرتبط با مبردهای اصلی به صورت پکیجی متشکل از 30 مبرد جدید و ترکیبات مبرد اضافه شده را منتشر کرده است.

 

 

 

استاندارد ایمنی سیستم های تبرید، ANSI/ASHRAE 15، و استاندارد همتای آن یعنی گواهی طراحی و ایمنی مبردها، ANSI/ASHRAE 34، شامل مجموعه کاملی از الزامات طراحی، ساخت و کاربرد ایمن سیستم های مبرد مورد استفاده در یک سری کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی می شود.

 

 

 

برای هر دو استاندارد، آپ دیت ها از جریان پیوسته تغییرات بر اساس دانش و تحقیقات، تجربه و طرح های جدید از طراحان، سازندگان و کاربران می آید.

 

 

 

نسخه 2016 استاندارد 15، الحاقیه های a، b، c، e و g را به استاندارد 15-2013 اضافه کرده است. اینها شامل تغییراتی در طراحی، ساخت، نصب و بهره برداری ایمن از سیستم های تبرید، الزامات به روز شده سیستم های ایمنی از جمله اصلاحات محل های تخلیه لوله ونت و بندهای طراحی برای سیستم های ونت کمکی؛ الزامات فشار طراحی به روز شده برای سیستم های CO2؛ حفاظت اصلاح شده در برابر فشار بالا برای مبدل های حرارتی و وسایل محدودکننده فشار برای کمپرسورهای جابه جایی مثبت می شود.

 

 

 

نسخه 2016 استاندارد 34، 35 الحاقیه به نسخه 2013 دارد که شامل افزودن سه مبرد جدید و 27 ترکیب جدید از مبردها و تغییراتی در الزامات داده های نتایج آزمایش برای اعتبار روش مورد استفاده برای تعیین سرعت اشتعال می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;