انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: مطابق با نظام‌نامه نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌های سراسر کشور، امروز اعضای هفت نفره هیات اجرایی این انتخابات در استان اصفهان مشخص شدند.
به گزارش تاسیسات نیوز، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۶۲ آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نشست تعیین اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی، ظهر امروز در محل این اداره کل برگزار و پس از رای گیری اعضای آن انتخاب شدند.
وی بیان داشت: از زمان ابلاغ نظام نامه این انتخابات از سوی وزارت راه و شهرسازی که برگرفته از مفاد قانون نظام‌مهندسی مصوب سال ۱۳۷۴ است، باهدف برگزاری هر چه مطلوب‌تر انتخابات در استان اصفهان، برنامه اجرائی اعلام و هماهنگی لازم بعمل آمده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این اداره کل عهده‌دار نظارت بر انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان‌ نظام‌مهندسی ساختمان استان است ابراز کرد: با انجام فرآیند انتخاب هیات اجرایی، اعضای هفت نفره واجد شرایط این هیات، انتخاب شدند و مراحل اجرایی مطابق با قوانین و ضوابط در دست اقدام است.
وی توضیح داد: هیات اجرایی منتخب، برگزاری انتخابات زیر نظر دستگاه نظارت استان را به عهده دارد و کلیه اقدامات و تشریفات مرتبط با نهمین دوره انتخابات را بر اساس ضوابط قانونی یادشده پیگیری می‌کند.
قاری‌قرآن اذعان داشت: براساس نظام نامه امسال، زمان انتخابات نهمین دوره در اختیار استان‌ها قرار دارد و در بازه زمانی پانزدهم تا بیست و دوم مردادماه است، همچنین با توجه به ظرفیت‌های زیرساختی در استان‌ها، رأی‌گیری انتخابات به بهترین و سالم‌ترین روش ممکن برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هیات اجرایی نقش موثری در فرایند ثبت‌نام‌ها و برگزاری انتخابات دارند عنوان کرد: در انتخاب این اعضا سعی شد تا ترکیبی از افراد با سابقه در نظر گرفته شود تا به لطف خدا نتیجه و برآیند مطلوبی حاصل شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خطاب به مهندسان این استان گفت: با حضور در انتخابات و انتخابی درست می‌توانید در عملکرد و نوع فعالیت‌های سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان تأثیرگذار باشید و بدون شک این مهم در بحث ساخت و سازهای استاندارد و در نتیجه آسایش مردم عزیز استان تاثیر مستقیم خواهد داشت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;