انتخابات نظام مهندسی تهران ۲۷مهر ماه کلید خواهد خورد

انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، هیات اجرایی انتخابات با صدور اطلاعیه ای زمان نهایی برگزاری انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ لغایت ۱۶ اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: «در راستای برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و در اجرای بند (ث) از ماده ۶۴ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بدین وسیله اعلام می‌گردد زمان برگزاری انتخابات روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ عصر می‌باشد. در همین خصوص به اطلاع کلیه اعضای محترم سازمان استان می‌رساند برابر ابلاغیه‌های وزارت راه و شهرسازی، انتخابات مذکور به صورت الکترونیکی (اینترنتی) برگزار خواهد شد.»
با برگزاری انتخابات نهمین دوره هیات مدیره ساختمان استانهای سمنان و آذربایجان شرقی، پرونده این دو استان نیز بسته شد و حالا بجز تهران، انتخابات در تمامی استانها برگزار شده است. انتخابات تهران نیز ۲۷ مهرماه برگزار خواهد شد که علت تاخیر، بررسی صلاحیتها، تنوع موضوعات و فراوانی نفرات بوده است.
در همین راستا محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شاخصه ویژه انتخابات ۱۴۰۰ نظام مهندسی، برگزاری تمام الکترونیک و استقبال بی نظیر جامعه مهندسی بود. برآوردها مشارکت در استانها بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ درصد نسبت به دوره افزایش داشته که بسیار قابل توجه است و من فکر نمی‌کنم در هیچ انتخاباتی چنین رشد مشارکتی را تجربه کرده باشیم.
وی با بیان اینکه کاندیداها می‌توانند اعتراض خود را به نتایج انتخابات اعلام کنند گفت: با وجود سنگ‌اندازی‌هایی که برخی بخشهای ذی‌مدخل در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال جاری داشتند نتایج و میزان مشارکت نشان می‌دهد که عملکرد و اجرای انتخابات، درست بوده است.
محمودزاده در پاسخ به این سوال که سنگ‌اندازی در جریان انتخابات نظام مهندسی از طرف چه کسانی انجام می‌شد گفت: پیام من در همین جمله نهفته است. وزارتخانه خیلی در فشار بود ولی تصمیمی که گرفته شد با جلسات کارشناسی و برآوردهای مختلف بود که تا کنون در ۳۰ استان انتخابات با سطح مشارکت بالا با موفقیت جلو رفته و به نظرم می‌تواند الگویی برای سایر دستگاههایی که انتخابات برگزار می‌کنند باشد.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;