انتخابات جدید!

روح الله واصف/ سردبیر و مدیر مسئول پایگاه خبری تاسیسات نیوز: به نام خدا / همکاران گرامی سلام و خدا قوت؛ از انتخابات نظام‌مهندسی و استقرار نفرات جدید در هیئت‌مدیره سازمان چند ماهی می‌گذرد. وعده‌ووعیدها تمام شد و همه منتظر عمل بودند.
در نوشتاری پیش‌ازاین نوشتیم که ماه‌عسل منتخبین جدید به‌زودی تمام می‌شود و انتظارات عمومی خود را نشان خواهد داد. متأسفانه در خصوص چند مورد مهم تاکنون عمل خاصی مشاهده نشده است. یکی از مهم‌ترین‌های آن، شرکت‌های حقوقی قارچ گونه‌ای است که سال‌هاست به وجود آمده‌اند و دامنه مافیای آن‌ها روزبه‌روز وسیع‌تر می‌شود. بسیاری از کاندیداهای رأی آورده و رأی نیاورده قول مبارزه با مافیای درون سازمان را داده بودند که تاکنون لااقل خبری در این خصوص منتشر نشده است.
در کنار تمام امور مهم، انتخابات هیئت‌مدیره گروه‌های تخصصی است که مدت‌ها پیش باید برگزار می‌شد و نشد. وضعیت کنونی این گروه‌های تخصصی که تشکیل جلسه‌ای ندارند و منتظر برگزاری انتخابات هستند نیز باید هرچه سریع‌تر مشخص شود؛ زیرا بازوهای بسیار مهمی برای تصمیم‌گیری‌های آتی هیئت‌مدیره سازمان هستند و می‌توانند موضوعات مهم را دسته‌بندی کنند، نظر کارشناسی دقیق بدهند و برای تصویب قوانین احتمالی و یا فرآیند لازم به هیئت‌مدیره برسانند.
شنیده‌ها حاکی از آغاز فرآیند برگزاری انتخابات می‌دهد و گویی هیئت‌مدیره تهران برای برگزاری آستین‌ها را بالا زده است.
نکته مهم این است که آیا برونداد این انتخابات عقب‌تر از برنامه، گروهی با خط فکری موافق با گروه فعلی خواهد بود یا خیر. اگر چنین باشد شاید سازمانی شاداب‌تر را ببینیم و یا شاید خیر؛ اما مطمئن هستیم که انتخاب افرادی باسلیقه‌های یکسان کمکی به سازمان و از آن مهم‌تر اعضای آن نخواهد کرد.
تا بعد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;