امیدواریم نسل هفتم ساخت‌وساز را به نتیجه برسانیم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در تازه ترین سفر استانی خود به اصفهان رفت تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این استان آشنا شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با استقبال رئیس و هیات رئیسه سازمان وارد اصفهان شد تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این استان آشنا شود.
 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در این سفر دو روزه استانی و با دعوت رسمی مقامات استان، در آئین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات در اصفهان حضور یافت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ادامه این سفر استانی ضمن دیدار و گفتگو با تعدادی از مهندسین پیشکسوت، در جلسه با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی اصفهان حضور یافت.
مهندس خرم در پایان از ساختمان در حال ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بازدید کرد.
امیدواریم نسل هفتم ساخت‌وساز را به نتیجه برسانیم
در ابتدای این سفر استانی، مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان حضور یافت.
وی در این مراسم درباره صنعتی شدن و عبور از نسل‌های چهار، پنج و ششم ساخت‌وساز در دنیا که پایه کار سازمان نظام‌مهندسی ساختمان است، اظهار کرد: این سازمان باید دبیر کمیته‌ای باشد که صنعتی‌سازی در استان را پیگیری کند.
وی با تأکید بر اینکه اصفهان، استان صنعتی پیشتاز است، تصریح کرد: مناسب نیست استانی دیگر پیشتاز صنعتی‌سازی کشور شود، بنابراین باید در جلسات و کمیته‌های مختلف موضوع صنعت‌سازی از این شکل به حالت قابل‌قبول خارج شود.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور با اشاره به اینکه اصفهانی‌ها سیاست‌ورزترین استان کشور هستند، گفت: اصفهانی‌ها خوب اطلاعات را جمع می‌کنند، خوب چالش‌ها را می‌شناسند و خوب اطلاعات را عرضه می‌کنند. از سوی دیگر، اصفهانی‌ها هوای یکدیگر را در فعالیت‌های اقتصادی دارند و همواره به دنبال مهیا کردن بستر و ابزارهای لازم هستند.
وی همچنین اضافه کرد: فضای استاد – شاگردی یعنی انتقال دانش و تجربه و این فضا هنوز در اصفهان حاکم است و باید توجه داشت که زحمت مدیران استان مضاعف است و باید چند برابر کار کنند تا پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
مهندس خرم با اعتقاد بر اینکه روحیات اصفهانی‌ها در حل مشکلات مختلف مسالمت‌آمیز است، اظهار کرد: انتظار داریم کمیته اجرایی صنعتی‌سازی را در تمام زمینه‌های تجهیزاتی، مکانیکی، برقی و ساخت‌وساز، سفت‌کاری و… به نتیجه برسانیم.
وی با بیان اینکه در کشور حدود هفت روش صنعتی‌سازی جای خود را باز کرده و امیدواریم نسل هفتم ساخت‌وساز که استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌های نوظهور است را به نتیجه برسانیم، گفت: در اصفهان دیگر صنایع سنگین و … جای ندارد و محل بروز و ظهور صنایع هایتک در اصفهان است.
میهمان ویژه جلسه هیات مدیره
در ادامه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پس از شرکت در آیین افتتاح بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی با حضور در سازمان نظام مهندسی استان اصفهان، در جلسه هیات مدیره شرکت کرد.
در این جلسه دکتر مهران کوهی کمالی عضو شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت.
 دیدار با مهندسان پیشکسوت اصفهان
در ادامه این سفر استانی، مهندس احمد خرم به همراه مهندس احمد بناکار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و مهندس عسکری رییس دفتر ارزیابی و نظارت بر عملکرد استانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور در منزل پیشکسوتان سازمان شامل مهندس حسن آراسته، دکتر عبداله جبل عاملی و مهندس محمد علی برومند، با آنان دیدار و به پاس ارائه خدمات به جامعه مهندسی از ایشان و خانواده محترمشان قدردانی کرد.
دیدار  با پیشکسوتان رشته مهندسی تاسیسات مکانیکی

در ادامه رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور به همراه مهندس غلامحسین عسکری رییس دفتر ارزیابی و نظارت بر عملکرد استانها، مهندس احمد بناکار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و مهندس احمدرضا طاهری اصل رئیس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با دو تن از مهندسان پیشکسوت رشته مهندسی تاسیسات مکانیکی، مهندس ملاباشی و سرکار خانم مهندس آیتی دیدار و به پاس سال ها تلاش و خدمت به جامعه مهندسی از ایشان و خانواده محترم ایشان قدردانی کرد.
بازدید از مجموعه در حال ساخت فرهنگی، ورزشی و رفاهی سازمان
در ادامه مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مهندس عسکری رییس دفتر ارزیابی و نظارت بر عملکرد استانها به همراه مهندس بنا کار رئیس سازمان و تعدادی از اعضای هیات مدیره از ساختمان های  در حال ساخت مجموعه فرهنگی،ورزشی و رفاهی نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بازدید کردند.
این مجموعه در زمینی به مساحت ۴۳۳۰ متر مربع و زیربنای ۱۸۰۰۰ متر مربع برای خدمت رسانی به اعضای سازمان در نظر گرفته شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;