افشای دلایل گفته نشده و واکاوی آتش سوزی وحشتناک کلینیک سینا

تاسیسات نیوز،  طی یک لایو جنجالی در اینستاگرام با حضور کارشناس رسمی دادگستری به بررسی و واکاوی دلایل گفته نشده وقوع این فاجعه می پردازد.
حادثه آتش سوزی وحشتناک کلینیک سینا در سال ۱۳۹۹ در حالی که هنوز خاطره تلخ فاجعه پلاسکو را فراموش نکرده بودند موجب نگرانی و وحشت بیش از حد از وقوع حوادث پی در پی در پایتخت کشور شد که مقصران بسیاری برای آن مطرح شد.  اما این حادثه نیز به مروز زمان به فراموشی سپرده و رها شد.
اما تاسیسات نیوز، به منظور واکاوی بیشتر این حادثه و بررسی  کارشناسی دلایل وقوع آن و ارائه راهکار توسط کارشناس رسمی دادگستری به بررسی این حادثه طی یک گفت و گوی زنده درصفحه رسمی خود در  اینستاگرام با محسن قالیچه باف یزدی ؛ کارشناس رسمی دادگستری می پردازد و اطلاعات بسیار دقیق و جالبی را به مخاطبان خود ارائه می کند.
گفتنی است؛ ساعت ۲۰:۴۶ دقیقه روز سه شنبه ۱۰ تیرماه ۱۳۹۹، اولین پیام دریافتی از سوی شهروندان تهرانی مبنی بر وقوع انفجار و آتش سوزی در ساختمان کلینیک سینا اطهر تهران (خیابان شریعتی جنب خیابان ماهروزاده) در سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران ثبت می‌شود. خبر ناگوار و تلخ است؛ ۱۹ نفر کشته ناشی از انفجار کپسول‌های اکسیژن و آتش سوزی و خفگی.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;