افزایش هزینه‌های تخلفات ساختمانی راه مقابله با متخلفان است

رئیس نظام مهندسی کرمانشاه: هزینه های جریمه ها کمتر از هزینه های فروش است لذا لازم است با افزایش جریمه ها هزینه ی انجام تخلفات را بالا برد.
به گزارش تاسیسات نیوز؛داریوشی رئیس سازمان نظام مهندسی کرمانشاه با بیان اینکه  شهر فروشی در کشور به عادتی نامناسب تبدیل شده است گفت:افراد متخلف با ساخت و ساز های غیر مجاز و دیگران با سکوت و بی تفاوتی خود آینده فرزندان شهرها را به مخاطره می اندازند.
او گفت: توپوگرافی شهر پاوه و سایر شهرها و روستاهای شهرستان پاوه هر چند بنا به برداشتی به دلیل خشن بودن تهدید است اما این توپوگرافی چنانچه درست مورد بهره برداری قرار گیرد نه تنها تهدید نیست بلکه فرصتی مغتنم است تا معماران جهان را دور معماری و سازه های قدیمی آن گرد آورد .
او گفت: از فرماندار  انتظار داریم کارگروهی عملیاتی را تشکیل دهد تا شهر پاوه و حومه و سایر شهرها و روستاهای شهرستان را از دست درازی فرصت طلبان نجات دهد در جوانرود این کار انجام پذیرفت و بسیار هم مثمر ثمر بوده است.
داریوشی گفت: ساختمان ها در هر کشوری سرمایه  ملی هستند ، متاسفانه شهروندان با عدم اعمال فاکتورهای مندرج در نقشه های ساختمانی عمر مفید آنها را تقلیل می دهند .
او افزود: هزینه های جریمه ها کمتر از هزینه های فروش است لذا لازم است با افزایش جریمه ها هزینه ی انجام تخلفات را بالا برد.

او افزود: در سطح استان کرمانشاه انجام تخلفات ساختمانی به مراتب بیشتر از سایر استانهای همجوار است بیش از ۱۸۰ درصد از ساختمان‌های تازه ساز در استان به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده می‌شوند.

منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;