افزایش مصرف برق در یک استان

به گزارش تاسیسات نیوز، گاهی وقت ها توجه نکردن به یکسری اصول مشکلاتی را به همراه می آورد که گاه جبران ناپذیرند، یکی از همین عدم رعایت ها، مصرف برق است که با توجه به هشدارهای وزارت نیرو باز هم برخی مشترکان مصرف زیادی میکنند و حال این مشترکان دست به دست هم دادند و آمار برق یک استان را بالا برده اند.




داود راهزادی در نشست كميته كاهش پيك سايي تابستان 95 در ياسوج گفت: درصد رشد مصرف انرژي در مجموع هشت شهرستان كهگيلويه و بويراحمد در سال گذشته هفت و نيم درصد را نشان مي دهد.





وي پرمصرف ترين شهرستان هاي كهگيلويه و بويراحمد را به ترتيب شهرستان هاي بهمئي ، لنده و كهگيلويه عنوان كرد.

 

 

 

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق كهگيلويه و بويراحمد افزود: گرماي شديد و استفاده از وسايل جديد خنك كننده در فصل تابستان مهمترين دلايل افزايش مصرف انرژي در اين استان طي سال گذشته بوده است .

 

 

 

 

راهزادي، سهم كهگيلويه و بويراحمد در كاهش پيك بار انرژي امسال در اين استان را 20 مگاوات برشمرد.

 

 

 

وي گفت: ميزان پيك سايي در مجموع كشور سه هزار مگاوات است و ما در كهگيلويه و بويراحمد بايد تمام تلاش مان را براي كاهش مصرف انرژي بكار بگيريم.

 

 

 

 

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق كهگيلويه و بويراحمد، تعداد مشتركان برق در اين استان را 226 هزار و 258 مشترك تا پايان سال 94 برشمرد.

 

 

 

راهزادي افزود: بيشترين مشتركين برق در كهگيلويه و بويراحمد مربوط به شهرستان هاي بويراحمد ، كهگيلويه و گچساران به ترتيب با تعداد 90 هزار ، 42 هزار و 41 هزار مشترك است .

 

 

 

 

وي تعداد فيدرهاي فشار متوسط در كهگيلويه و بويراحمد را 53 فيدر ذكر و يادآورشد: طول فيدرهاي فشار متوسط و ضعيف نيز به ترتيب چهار و 700 كيلومتر و 3 هزار و 300 كيلومتر است.

 

 

 

 

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق كهگيلويه و بويراحمد گفت: برنامه هاي متنوعي براي كاهش مصرف انرژي در اين استان تدوين شده و اجرايي خواهند شد.

 

 

 

 

راهزادي از مشتركان برق در كهگيلويه و بويراحمد خواست همكاری هاي لازم را با مجموعه اين شركت برای كاهش مصرف انرژی انجام دهند.

 

منبع: ایــــــرنـا

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;