افزایش خدمات رفاهی نظام مهندسی ساختمان

خزانه دار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی فارس از انعقاد تفاهم نامه های متعددی در زمینه افزایش میزان تسهیلات و اقدامات رفاهی برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  مهندس بابک محمدی گفت: پیش از این، سقف اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد به اعضای سازمان، در هر ماه ۴۵  نفر بوده است.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس با انعقاد تفاهم نامه ای با بانک قرض الحسنه مهر ایران، هم اکنون آمادگی پرداخت وام قرض الحسنه به تعداد ۱۰۰ نفر با کارمزد ۴ درصد را خواهد داشت که از ابتدای تیر ماه سال جاری، اجرایی شده است.
خزانه دار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی فارس همچنین اعلام کرد: به منظور خدمات رسانی بیشتر به اعضای سازمان، در آینده ای نزدیک با بانک تجارت نیز تفاهم نامه ای منعقد خواهد شد.
محمدی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر مذاکرات لازم با بانک تجارت در خصوص پرداخت وام ۸ درصد تا سقف ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای بیش از ۱۵۰ نفر به صورت ماهانه انجام شده و دستورالعمل های لازم نیز اخذ شده است.
عضو هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان همچنین از مراحل نهایی رایزنی با بیمارستان کوثر خبر داد و افزود: به منظور ارائه خدمات درمانی مرتبط با قلب، با بیمارستان قلب کوثر در حال انعقاد تفاهم نامه ای هستیم و به زودی جزئیات این تفاهم نامه به اطلاع اعضای سازمان خواهد رسید.
محمدی در ادامه به مراحل نهایی انعقاد تفاهم نامه با فروشگاه رفاه اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه خرید از فروشگاه رفاه تا سقف ۳۰ میلیون تومان از طریق کارت های ویژه بانک مهر ایران به صورت وام قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد انجام خواهد شد و جزئیات این تفاهم نامه به زودی اعلام می شود.
وی در زمینه سایر اقدامات رفاهی جهت اعضا گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده هیات مدیره سازمان با ۱۲ استخر در سطح شهر شیراز، در حال تدارک کارت تخفیف استخر برای ۹۰۰ نفر هستیم که هر چه سریع تر از طریق سایت سازمان اطلاع رسانی می شود.
خزانه دار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی فارس در خصوص پرسش هایی که اخیرا برای برخی از مهندسان عضو سازمان در زمینه نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی پیش آمده است، گفت: پیرو مکاتبات انجام شده با مدیرکل سازمان امور مالیاتی، با توجه به اینکه تعدادی از اعضای سازمان سهمیه خود را باز نکرده اند، این امکان فراهم شده است که به جای تسلیم اظهارنامه به صورت صفر، عدم فعالیت خود را از طریق سامانه اعلام کنند تا از مشکلات احتمالی آتی در بحث مالیات جلوگیری گردد.
محمدی افزود: برای اطلاع رسانی بیشتر به اعضای سازمان، مکاتبات انجام شده و همچنین نحوه ثبت عدم فعالیت روی شبکه های مجازی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس قرار داده شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;