افزایش اولیه تعرفه خدمات مهندسی در سال ۱۴۰۳

آلوستانی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از تصویب افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال جدید خبرداد و گفت: با تشکیل کمیته چهار نفره و حمایت اعضای کمیته، مصوب شد تا زمان اعلام رقم دقیق هزینه ساخت و ساز توسط شورای مرکزی، از ابتدای اردیبهشت ماه به طور موقت تعرفه خدمات مهندسی ۲۰ درصد افزایش یابد.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمدرضا آلوستانی اظهار کرد: پیش از این در مراسم گرامیداشت روز مهندسی اعضای سازمان از استاندار گلستان خواستند تا از موضوع افزایش تعرفه خدمات مهندسی حمایت کند، خوشبختانه این اتفاق افتاد و به نمایندگی اعضای هیات مدیره از زحمات دکتر زنگانه استاندارگلستان تقدیر و تشکر می نمایم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان افزود: هر ساله ابلاغ هزینه ساخت و ساز دو الی سه ماه پس از آغاز سال اجرایی می شد و طی این مدت، درحالی که با افزایش قیمت ساخت و ساز رو به رو بودیم، خدمات با تعرفه های سال گذشته انجام می شد اما خوشبختانه امسال هم با حمایت استاندارمحترم و همراهی اعضای بزرگوار کمیته چهارنفره، سبب شد تا زمان اعلام رسمی مبلغ تعرفه خدمات مهندسی، همچون سال گذشته، افزایش حداقلی در تعرفه خدمات مهندسان عزیز داشته باشیم.

آلوستانی دغدغه جدی هیات مدیره سازمان را واقعی شدن تعرفه خدمات مهندسی اعلام کرد و بیان کرد: به محض اعلام هزینه ساخت توسط شورای مرکزی این تعرفه به روز خواهد شد.

جلسه کمیته چهار نفره با حضورمهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ملک مدیر کل راه و شهرسازی استان، پناه یزدان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی، آلوستانی رییس سازمان، سپهری خزانه دار، ایومن عضو هیات مدیره، نمایندگان استانداری و راه و شهرسازی استان، در محل دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;