اعلام ورشکستگی دومين شرکت مولد انرژي باد در آلمان

 اعلام ورشکستگی دومين شرکت مولد انرژي باد در آلمان

با اعلام ورشکستگی شرکت «پروکن»، مولد معتبر در حوزه تولید انرژی بادی در آلمان، یک شرکت مشابه دیگر در این کشور نیز اعلام ورشکستگی کرد.  

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از کانال اول تلویزیون دولتی آلمان، «آ.اِر.دِ» شرکت «ویندوِرتس» که در ایالت نیدرزاکسن آلمان واقع است همانند شرکت «پروکن» برای ساخت تاسیسات مولد برق از ناحیه انرژی باد از سرمایه های افراد حقیقی نیز استفاده می کرده است.

به گفته ناظر فرآیند اعلام ورشکستگی این شرکت، حدود یکهزار و ششصد سهامدار، در مجموع با حق مشارکتی بالغ بر نوزده میلیون یورو در پروژه های «ویندورتس» سرمایه گذاری کرده اند. مدیر نظارت بر تصفیه این شرکت در ادامه، علت اعلام ورشکستگی را به تعویق افتادن پروژه های زیادی عنوان کرد که در سال گذشته با طرف های کاری منعقد شده است.

وی گفت: ما هیچ پروژه شکست خورده ای نداریم بلکه هم اکنون با طرحهای معوق دست به گریبانیم. با این حال احتمال زیان دهی سهامداران این شرکت همچنان وجود دارد. هر چند مدیران شرکت «ویندورتس» با صدها نیروی کار همچنان به خروج از این بحران خوش بینند و نمی خواهند از انجام و تکمیل طرحهایی که در دست دارند، صرفنظر کنند اما نیاز به دریافت مجوزهای زیاد به عامل تاثیرگذاری در ورشستگی آنها بدل شده است.

 پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;