اعلام مباحث مورد بررسی در دومین پیش جلسه ستاد اجرایی مبحث ۲۲

به گزارش تاسیسات نیوز، دومین پیش جلسه ستاد اجرایی مبحث ٢٢ در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار شد.
در ابتدای این جلسه اعضای پیشنهاد شده برای ستاد اجرایی مبحث ٢٢، مورد بررسی قرار گرفتند و به پیشنهاد اعضا مقرر شد که نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و اصناف مشاورین املاک، سردفتران و کارشناسان رسمی نیز به جلسات این ستاد دعوت شوند.
همچنین در دومین پیش جلسه ستاد اجرایی مبحث ٢٢ پیشنهاد شد که نامه‌ای به تمامی وزارتخانه‌ها ارسال شود تا چنانچه کتابچه یا مستنداتی در خصوص مدیریت نگهداری ساختمان‌های تحت نظارتشان تهیه کرده اند، در دسترس این ستاد قرار گیرد، ضمن اینکه در ادامه جلسه درباره اهمیت دوره پیش نیاز و عمومی مدیریت نگهداری صحبت و تأکید شد تا این موضوعات در دوره‌ها گنجانده شود.
در ادامه جلسه اعضا به بررسی نقشه راه اجرایی تهیه شده پرداختند و تفاوت جایگاه بازرس و مسئول نگهداری را در تعیین تعرفه حق الزحمه مشخص کردند.
همچنین خانم دکتر نصر عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ضمن تاکید بر اهمیت این ستاد، آمادگی خود را اعلام کرد و اظهار داشت: در موضوع مدیریت نگهداری نوع ساختمان، قدمت و زیربنا نیز لحاظ شود.
وی تاکید کرد: باید مشخص شود که مهندسان پایه‌های ١،٢،٣ مشمول بررسی چه نوع ساختمان‌هایی هستند.
در پایان دومین پیش جلسه ستاد اجرایی مبحث ٢٢ بر اهمیت بررسی اسناد بالادستی در خصوص مدیریت و نگهداری ساختمان‌ها تأکید شد و ضمن بررسی نقشه راه اجرایی، وظایفی برای هر یک از اعضا این ستاد تعیین شد.
منبع نظام مهندسی کشوری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;