اعلام شرایط حضور مهندسان در پروژه نجما

بطرح نجما از مهمترین دستاورد‌های دولت سیزدهم است که در این طرح برای واگذاری ۲۰میلیون پورت fttx برنامه ریزی شده است که نوید تحقق دولت الکترونیک و حکمرانی دیجیتال را می‌دهد.
ه گزارش تاسیسات نیوز، نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در مراسم عملیات اجرایی نجما (نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران) محبی معاون استاندار ضمن خیر مقدم به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران و معاونان شرکت طرح نجما از مهمترین دستاورد‌های دولت سیزدهم دانست که در این طرح برای واگذاری ۲۰میلیون پورت fttx برنامه ریزی شده است که نوید تحقق دولت الکترونیک و حکمرانی دیجیتال را می‌دهد.
در ادامه نیز مهندس نوروزی مدیریت مخابرات استان گزارشی از کلیات این طرح ارائه و از جمله دستاورد‌های آن را تحقق استان دیجیتال و شهر‌های هوشمند برشمرد و به تفاهمنامه با سازمان نظام مهندسی مازندران به عنوان پایلوت کشوری جهت بهره مندی از بدنه متخصصین سازمان جهت تحقق اهداف این برنامه اشاره نمود.
در ادامه مراسم آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران نیز از همکاری نمایندگان مجلس، فرمانداران و شهرداران در جهت پیشبرد این پروژه تشکر و قدردانی نمود و مدیریت بهتر کسب و کار و ارتقاء رفاه اجتماعی را از جمله اهداف این پروژه بیان نمود.
در پایان مراسم استاندار محترم استان مازندران آقای دکتر حسینی پور بر ضرورت ارتقاء و نقش این موضوع در اقتصاد کشور تاکید نمود و افزود مازندران به عنوان هاب اصلی شرکت‌های فناوری در راستای شعار استان دیجیتال مرکز استقرار این شرکت‌ها خواهد بود.
لازم به ذکر است در حاشیه مراسم طی مکالمه تلفنی آقای مهندس سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران و جناب آقای دکتر شکیب رئیس شورای مرکزی مقرر شد طی تفاهم‌نامه‌ای زمینه فعالیت مهندسین برق عضو سازمان‌های نظام مهندسی کشور در این پروژه فراهم گردد.
لازم به ذکر است پیش از این به ابتکار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران طی تفاهمنامه‌ای با شرکت مخابرات استان، از ظرفیت مهندسین رشته تاسیسات برقی در اجرای پروژه فیبر نوری استفاده شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;