اعلام آمادگی نظام مهندسی برای توسعه خدمات مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، کامران_جهانبازی ؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه_و_بویراحمد در پی انتخاب شهردار گچساران در پیامی برای توسعه خدمات مهندسی اعلام آمادگی کرد.
بر اساس این گزارش پیام وی به شرح ذیل می باشد؛
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای رضا_قشقایی
انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان شهردار گچساران را که نشان از تخصص، توانمندی و تجربه های کاری در حوزه پارلمان شهری است را صمیمانه تبریک عرض میکنم.
بدون شک تجربه قبلی شما در پارلمان شهری در کنار دانش علمی و تخصص شما در حوزه معماری و شهرسازی می تواند گره گشای بسیاری از خواسته های مردم از شهرداری گچساران باشد. سازمان نظام مهندسی ساختمان، انتخاب مهندسی متخصص در حوزه شهری گچساران را فرصتی مغتنم برای همکاری های گسترده تر در جهت خدمت به مردم برای بهبود فضا و بافت شهری می داند و جهت توسعه خدمات به مردم شریف گچساران در حوزه های مختلف شهرسازی ، اعلام آمادگی می کند.
توفیقات روزافزون جنابعالی در مسیر خدمت ارزشمند و ماندگار به شهروندان نجیب گچساران را از خداوند منان مسئلت دارم.
 همواره یکی از جدی ترین الزامات بهبود و توسعه ساخت و سازها در شهر به همکاری مؤثر دو سازمان شهرداری و نظام مهندسی برمیگردد.
در همین راستا بوده که هیئت مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان تصمیم به رویکردی جدید برای توسعه ارتباطات منطقی و پیش برنده یا نهاد شهرداری ها گرفته ، ارتباطاتی که منفعت آن علاوه بر بهبود روند توسعه بافت شهری در نهایت نصیب مردم خواهد شد.
گفتنی است قشقایی؛ شهردار جدید گچساران روز گذشته رسماً معارفه و با حکم قطعی با امضای استاندار کارش را شروع کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;