اعضای انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی معرفی شدند

در نامه هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران به وزیر صمت، ۴ عضو انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران معرفی شدند.
به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای برگزاری انتخابات جدید رئیس اتاق بازرگانی ایران، هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران در نامه‌ای به وزیر صنعت معدن و تجارت (رئیس شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران) ۴ عضو انجمن نظارت بر انتخابات اتاق را معرفی و خواستار معرفی نماینده دولت در این انجمن شد.
بر این اساس حسین نقره‌کار شیرازی، علی مقدم ابریشمی، ساسان شاه ویسی و محمدسروش بیگدلی به عنوان اعضای انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران معرفی شدند.
در این نامه خطاب به علی‌آبادی وزیر صمت و رئیس شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران آمده است: پیرو نامه شماره ۱۰/۱/۹۰۸۴/ ص مورخ اول آذر ۱۴۰۲ و مذاکرات انجام شده با دبیر شورای عالی نظارت به استحضار می‌رساند؛ حسب مصوبه مورخ ۱۱ آذر ۱۴۰۲ هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و در راستای اجرای مفاد آئین نامه نحوه تشکیل فعالیت‌های هیأت نمایندگان اتاق ایران و شهرستان‌ها مصوب ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، آقایان حسین نقره کار شیرازی، علی مقدم ابریشمی، ساسان شاه ویسی و محمد سروش بیگدلی به عنوان نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در انجمن نظارت، در شرایطی که به هر دلیل نیاز به برگزاری مجدد انتخابات باشد تعیین شده و جهت استحضار به حضور معرفی می‌شوند. دستور تسریع در معرفی نماینده آن وزارتخانه باعث امتنان است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;