اشتباه نکنید! این جادو نیست

به گزارش تاسیسات نیوز، در یک ابتکار جالب و هیجان انگیز، امارات عربی متحده ساختمانی ساخته است که می تواند از یک استادیوم به یک سالن تئاتر تبدیل شود.

 

 

 

 

استادیوم دوبی نه تنها بزرگ ترین استادیوم دارای تهویه مطبوع در منطقه است بلکه قرار است به صندلی های انعطاف پذیر خودکار نیز مجهز شود.

 

 

 

اشتباه نکنید! این جادو نیست، یک شگفتی هنرمندانه فنی و تکنولوژیکی است

 

 

 

اگر لازم نباشد صندلی های استادیوم می توانند به درون زمین بروند و ناپدید شوند و هر وقت لازم شود دوباره ظاهر خواهند شد.

 

 

 

پس می شود یک سالن تئاتر را هم به یک استادیوم تبدیل کرد.

 

 

 

استادیوم چندمنظوره با مساحتی بالغ بر 500000 فوت مربع و ظرفیت تقریبی 20000 نفر در قلب دوبی دو سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

 

 

 

 

با احداث استادیوم جدید، دوبی در کنار دیگر شهرهای مهم بین المللی نظیر لندن، سیدنی و نیویورک برای میزبانی وقایع مهم قرار خواهد گرفت. شرکت هلدینگ مراس اعلام کرد استادیوم جدید واقع در سیتی واک تا پایان سال 2018 افتتاح می شود.

 

 

 

این شرکت اعلام کرده است این استادیوم با دارابودن سیستم تهویه مطبوع داخلی وجهه سرگرمی و تفریحی دوبی را تقویت می کند و امید است راه را برای کنسرت های موسیقی بین المللی در مقیاس بزرگ، وقایع ورزشی مثل هاکی و NBA و نیز سایر رخدادهای هنری هموار سازد.

 

 

 

 

عبدالله الحابی- رئیس گروه مراس – گفت مقصد جدید زیرساختارهای موجود دوبی را تقویت می کند.

 

 

 

آنچه دوبی آرنا را از همتایان خود متمایز می سازد، اندازه، ظرفیت و توانایی چشمگیر آن برای تبدیل شدن از یک سالن تئاتر به استادیوم و برعکس بسته به حجم رویداد است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;