ارتقای سطح آموزش جامعه مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان گفت: در شش ماهه نخست امسال یک هزار ساعت دوره آموزش عمومی و تخصصی توسط سازمان برای اعضا برگزار شده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهدی حکیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی نظام مهندسی سمنان در تشریح اقدامات آموزشی سازمان اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال یک هزار ساعت دوره آموزش عمومی و تخصصی توسط سازمان برای اعضا برگزار شده است.
وی اضافه کرد: در این دوره‌های آموزشی که توسط اساتید مجرب در کل استان برگزار شد، بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر از اعضای دارای پروانه اشتغال به کار شرکت کردند.
رئیس کمیسیون توسعه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی کشور بیان داشت: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های عمران و معماری، برق و مکانیک، نقشه برداری و مباحث عمومی برگزار شده که در مجموع ۳۲ هزار و ۶۸ نفر ساعت طی شش ماه اول سال از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.
حکیمی با بیان اینکه در طول شش ماه نخست سال جاری ماه ۵۱ عنوان دوره با هدف تمدید و ارتقا دوره‌های اختصاصی در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شده است، تاکید کرد: بازآموزی مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان، اجرای ساختمان‌های فولادی، آشنایی با پدافند غیرعامل، آشنایی با شرح وظایف مجری، ضوابط حقوقی مرتبط و قراردادهای ساخت و … از جمله دوره‌های برگزار شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;