ارایه خدمات رایگان فنی و مهندسی به نیازمندان اردبیلی

مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهندسان هدف در استان اردبیل، گفت: خدمات فنی و مهندسی جزو اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و به عنوان سهمیه رایگان توسط نظام مهندسی ساختمان استان در حال ارائه است و سایر مجموعه‌ها نیز در این مسیر ارزشمند ما را پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش تاسیسات نیوز، جلال میمنت‌زاده، مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهندسان هدف در استان اردبیل، ۳۰ آذرماه،در مراسم یلدای مهربانی موسسه خیریه مهندسان هدف در اردبیل، اظهار کرد: این موسسه از سال ۹۶ در اردبیل تاسیس و افتتاح شده که اولین فعالیت‌های ما به عنوان خدمات فنی و مهندسی رایگان انجام یافته و با کمک خیران نظام مهندسی استان هم‌اکنون به وضعیت قابل قبولی دست یافته و در کنار آن تمامی ارکان نظام مهندسی و اعضای این مجموعه در این قدم‌های استوار ما را پشتیبانی و ما را تا این لحظه همراهی کرده‌اند.

وی بیان کرد: خدمات فنی و مهندسی جزو اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و به عنوان سهمیه رایگان توسط نظام مهندسی ساختمان استان در حال ارائه است و سایر مجموعه‌ها نیز در این مسیر ارزشمند ما را پشتیبانی می‌کنند.
مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهندسان هدف در استان اردبیل، بیان کرد: در حال حاضر با تلاش‌های انجام یافته ۱۷ واحد مسکونی احداث و تکمیل شده و در اختیار جامعه هدف قرار داده‌ایم و ۲ مورد مسکن خیرساز و ۴ مورد توسط کمیته امداد استان در حال تکمیل است که تا یک ماه آینده تکمیل و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.
فعالیت ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در استان اردبیل
صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، در ادامه گفت: اقدامات موسسات مراکز نیکوکاری در استان اردبیل شایسته تقدیر و قدردانی است که خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته در حال حاضر بخش مهمی از آلام و دردهای افراد و اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه توسط این مراکز برطرف می‌شود.
وی بیان کرد: خیرین بزرگوار در زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد زیرپوشش کمیته امداد استان، نقش بسیار شایانی دارند و هم‌اکنون نیز با توجه به شرایط اقتصادی جامعه که بسیاری از این افراد را دچار مشکلات کرده است، نیاز است کمک‌های جمع‌آوری شده، در اسرع وقت به نیازمندان ارائه شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، بیان کرد: در بحث ایجاد مراکز نیکوکاری که در استان مطرح شده بیش از ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در استان اردبیل برای ارائه خدمات به نیازمندان تشکیل یافته‌ و ۳۵ میلیارد تومان از طریق مراکز کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.
بحث کمک به نیازمندان را به یک فرهنگ نهادینه تبدیل می‌کنیم
رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، نیز گفت: نیازمند اصلاح و بازنگری در برخی ضرب‌المثل‌ها هستیم، همان طور که گفته می‌شود «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است» که متاسفانه برای برخی به یک فرهنگ تبدیل شده و بحث کمک به نیازمندان را با این مثل توجیه می‌کنند که مشکلات و دغدغه‌های خود آنقدر زیاد است که خودم در اولویت هستیم.
وی بیان کرد: در حالی که در ایام فاطمیه قرار گرفته‌ایم، امری لازم و ضروری است تا کمک به نیازمندان در جامعه اسلامی به یک فرهنگ نهادینه تبدیل شود که به همین منظور کمیته امداد باید در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کارگیرد که تاکنون نیز اقدامات انجام یافته در این زمینه حائز اهمیت و اساسی است.
باقلاچی تصریح کرد: اهمیت به این مسئله به خصوص در بین کودکان و نسل جوان و امروزی نیز بسیار مهم و اساسی است و رقابت در امورات خیر به خصوص در بین جوانان از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید در دستور کار قرار گیرد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم به جامعه هدف موسسه نیکوکاری مهندسان هدف ۲۰۰ بسته یلدایی اهدا شد و کودکان و دانش‌آموزان با جوایزی تجلیل شدند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;