ادغام دو شرکت بزرگ Tempest و Leader Group

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از مهندسی حریق و نجات (ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق)، شرکت‌های Tempest و Leader Group اعلام کردند که با یکدیگر ادغام شده‌اند.


همکاری این دو شرکت بزرگ تجاری می‌تواند در تولید تجهیزات قابل‌حمل آتش‌نشانی خیلی مؤثر باشد. شرکت Leader بیش از ۳۲ سال هست که در حوزه تولید و فروش تجهیزات آتش‌نشانی جستجو و نجات فعالیت می‌کند و شرکت Tempest بعنوان اولین تولیدکننده دستگاه تهویه دود تجهیزات حفاظتی انفرادی در California فعالیت می‌کند.


محصولات این دو شرکت بزرگ در سرتاسر جهان عرضه می‌گردد.


شرکت Tempest تولید خود را بطور طبیعی در Fresno ادامه می‌دهد و در آینده دو شرکت Tempest و Leader سطح ذخایر تولیدات خود را برای سرویس‌دهی به شبکه توزیع تطبیق خواهند داد.


علاوه بر آن، این تسهیلات بعنوان محل تولید محصولات شرکت Leader مورد استفاده قرار می‌گیرند و محل جدید مونتاژ کردن و ذخیره سیستم تناسب فوم که توسط Robwen طراحی گردیده به نام شرکت Leader در سال ۲۰۱۴ ثبت گردیده است.


این محل همچنین برای ذخیره، تولیدات فوم سازگار با محیط‌ زیست Bio – EX در نظر گرفته شده است. انبار شرکت Leaderav که در North Carolina واقع شده ، بعنوان دومین محل ذخیره محصولات شرکت Leader در نظر گرفته شده است.

 

همکاری این دو شرکت معروف موجب تولید دامنه وسیعی از محصولات در حوزه آتش‌نشانی، جستجو و نجات برای مشتریان در سرتاسر دنیا می‌شود.


تولیدات این دو شرکت شامل: تجهیزات حفاظتی انفرادی، دوربین‌های حرارتی، نازل‌ها و مانیتورها، سیستم تناسب فوم، کنسانتره فوم، تجهیزات آموزشی آتش‌نشانی، تجهیزات فنی جستجو و کلاه‌های ایمنی می‌باشد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;