اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری اولین همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در روزهای 28 و 29 آذرماه در قم خبر داد.



مهندس امین مقومی ، با اشاره به برگزاری همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در شهر مقدس قم اظهار داشت: این همایش در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 آذر ماه با حضور رؤسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها، رییس و اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، مدیران کل راه و شهرسازی استانها ، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و تعداد 600 نفر از مهندسان استان و استانهای دیگر در قم برگزار می شود.

 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، عنوان کرد: در این همایش دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی و همچنین تعدادی از اساتید برجسته ملی و بین المللی در حوزه اخلاق مهندسی و همچنین برخی از مقامات استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

وی ابراز داشت: با تایید و موافقت وزارت راه و شهرسازی گواهینامه حضور در این همایش به عنوان گواهی دوره ارتقاء پایه برای کلیه مهندسان و کاردان ها در رشته های هفتگانه مهندسی منظور خواهد شد.

 

مقومی ، با بیان اینکه این همایش در دو روز برگزار می شود بیان داشت: افتتاحیه همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان صبح روز سه شنبه 28 آذرماه در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار می شود و در نوبت عصر سه شنبه و صبح روز چهارشنبه 29 آذر ماه سمینار ، میزگرد و کلاس های آموزشی با موضوع اخلاق مهندسی با حضور اساتید برجسته ای همچون دکتر بهنام تائبی استاد دانشگاه دلفت هلند و برخی دیگر از اساتید دانشگاه های تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، با بیان اینکه این همایش به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود افزود: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و کاردان ها می توانند به صورت حضوری در این همایش شرکت کنند و این امکان برای سایر مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها نیز وجود دارد تا به صورت مجازی در این همایش شرکت کنند.

 

مقومی ادامه داد: ثبت نام به صورت الکترونیکی و در سایت رسمی همایش امکان پذیر است که از اواخر هفته جاری تا 15 آذرماه ادامه می یابد و جزییات آن در روزهای آتی اعلام می گردد.

 

وی همچنین بیان داشت: در روز سه شنبه 28 آذرماه نیز جلسه 222 شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و روسای استانها با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در قم برگزار می شود و در صورت انجام هماهنگی های نهایی، اعضای شورای مرکزی با برخی از علما و مراجع عظام تقلید نیز دیدار و گفتگو خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;