احکام کارگروههای تخصصی رشته مکانیک

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، در جلسه ای که در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد، احکام اعضای کارگروههای مکانیک به ایشان تقدیم شد.




در این جلسه که با حضور نمایندگان رشته تاسیسات مکانیکی در هیات مدیره سازمان و دکتر شیراز پور عضو گروه تخصصی و مشاور سازمان برگزار شد، مهندس اویسی ضمن تبریک به اعضای کارگروههای برای حضور در یک جمع تخصصی، با تاکید براهمیت تشکیل کارگروهها در پیشبرد برنامه ها و اهداف مورد نظر گروه تخصصی، تصریح کرد: فعالیت این کارگروهها می بایست بر اساس دستور مشخص و با اهداف پیش بینی شده باشد .




وی با اشاره به چالش های پیش روی گروه تخصصی تداوم همکاری نزدیک گروه تخصصی با کارگروههای تشکیل شده منوط به ارایه خروجی ها و پیشنهادات و مصوبات، عملیاتی و قابل اجرا دانست.




همچنین مهندس شیفته در سخنانی کارگروهها را بازوی مشورتی و کارشناسی گروه تخصصی در شاخه های مختلف برشمرد و اظهار داشت: با تمرکز بر کارهای دقیق کارشناسی و کارهای مبتنی بر تحقیق و پژوهش و مصوبات کارشناسی شده در گروه تخصصی ، می توانیم حمایت هیات مدیره و نهادهای مختلف را جلب نماییم و شاهد تغییرات مثبت و حرکت روبه رشد گروه تخصصی و سازمان باشیم.




دکتر شیرازپور نیز ضمن تشکر از همکارانی که در دوره قبل در کارگروههای مختلف حضور داشتند، حضور افراد با انگیزه که در این دوره به صورت داوطلبانه در کارگروهها حضور یافتند و انتخاب شدند، در کنار اعضای دوره های قبل را یک امتیاز برای گروه تخصصی و سازمان دانست و ابراز امیدواری کرد، در سایه یک کار تیمی، گام های موثری در ارایه خدمات مهندسی شایسته برداشته شود.




در ادامه این جلسه اعضای کارگروههای حاضر در جلسه ، نقطه نظرات خود را بیان کرده و آمادگی خود را برای تلاش در تحقق اهداف و برنامه های ارایه شده، اعلام کردند.




در پایان جلسه نیز اعضای کارگروهها، احکام خود را از نمایندگان هیات مدیره دریافت کردند و فعالیت رسمی کارگروههای گروه تخصصی مکانیک آغاز گردید.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;