اجرای مصوبات مشروط حوزه ترافیک

دکتر غلامرضا شیران گفت: نظرسنجی از مهندسان متخصص حوزه ترافیک سبب بهره‌مندی مناسب دو طرف -مهندسان حوزه ترافیک و سازمان نظام مهندسی- و تکمیل پروژه می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، رییس گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اشاره کرد: به لطف خدا و به اتفاق همکارانم، نمایندگان استان­ها شامل مجموعه علمی دانشگاهی، مشاوران و… مجموعه الزامات ترافیک ساختمان­ها را که طی پنج سال گذشته روی آن کار می‌شد، به ثمر رساندیم.
وی افزود: کلیات مصوبه اصلی­ در سومین جلسه شورای تدوین در دی ماه ۱۳۹۹ به لطف خدا و با همت مسئولان محترم حوزه ساختمان وزارت راه و شهرسازی و البته دفتر مقررات ملی ساختمان، به تصویب رسیده بود.
این متخصص عرصه ترافیک، تاکید کرد: برابر این مصوبه قرار شد که ما روی الزامات (یعنی مبحث پیشنهادی) اصلاحاتی را انجام داده و ادبیات آن را با سایر مباحث مرتبط با نظام مهندسی ساختمان، یعنی ۲۲ مبحث دیگر همسان کنیم. در ادامه این شورای تدوین است که باید تصویب و ابلاغ نهایی را انجام دهد تا مصوبات لازم‌الاجرا باشد.
دکتر شیران با بیان این که دفتر مقررات ملی ساختمان از مهندسان ترافیک که قرار است از این دستورالعمل استفاده کنند، نظرسنجی خواسته، ادامه داد: ما از این امر استقبال می کنیم. به عبارت دیگر ما خوشحالیم که از مهندسان بازخورد و بازتاب بگیریم. گرچه نمایندگان پیش از این در جلسات حضور داشتند و در واقع کل این مبحث با نظر و نظارت نمایندگان پیش رفته است.
وی در پایان تصریح کرد: این عمل، نوعی محکم‌کاری است برای اینکه هم روال دفتر مقررات ملی ساختمان طی شود و هم اینکه کار ما کامل­تر شود. ضمن اینکه از نتیجه بازخوردی که دفتر مقررات ملی ساختمان از مهندسان ترافیک دریافت خواهد کرد، هم ما بهره‌مند خواهیم شد و هم دفتر مقررات ملی ساختمان قادر به نهایی و اجرایی کردن مصوبه خواهند بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;