اجرایی شدن تخفیف هزینه‌های خدمات نظام مهندسی

در راستای اجرای ماده ۵ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تخفیف‌های هزینه‌های خدمات نظام مهندسی اجرایی شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با بیان اینکه برای اجرای ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تبصره‌های آن تخفیف هزینه‌های خدمات مهندسی به میزان ۵۰ درصد برای خانواده‌های دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال اعمال شده گفت: تخفیف به میزان ۷۰ درصد برای خانواده‌های دارای حداقل ۴ فرزند زیر ۲۰ سال برای یک مرتبه با ارائه استعلام از اداره ثبت احوال در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر با زیر بنای مفید ۲۰۰ متر مربع و برای دیگر شهر‌ها و روستا‌ها با زیر بنای مفید ۳۰۰ متر مربع قابل اعمال است.
امیر حسین بانکی پور افزود: دولت مکلف است صد درصدتخفیف‌های مربوط به پروانه ساختمانی را از محل منابع عمومی در بودجه‌های سنواتی پیش‌بینی کند.
رییس سازمان نظام مهندسی استان هم اعلام کرد از هشت ماه گذشته این قانون را به تمامی ۴۰ هزارنفری اعضای خود اطلاع رسانی کردیم و در حال اجراست.
آرش بخشی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها در نظام مهندسی برای اجرای این قانون فراهم شده و ناظران ما تخفیف‌های پیش بینی شده در قانون را اعمال می‌کنند گفت: همکاری دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های عمومی برای اجرای این قانون ضروری است و مکاتبات مورد نیاز با شهرداری هم انجام شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;