اتصالي در سيستم موتورخانه حادثه ساز شد

اتصالي در سيستم موتورخانه حادثه ساز شد

زيرزمين يک ساختمان اداري در شهرک اکباتان بر اثر اتصالي برق در تاسيسات آن دچار آتش سوزي شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني با دريافت خبر وقوع اين حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاههاي 98 و 34 به همراه خودروي حامل دستگاه تنفسي را به محل حادثه در شهرک اکباتان، خيابان نفيسي اعزام كرد.

محمد رضا رحماني فرمانده آتش نشانان اعزامي در اين خصوص گفت: هنگام رسيدن به محل حادثه مشاهده شد که از قسمت موتورخانه يک ساختمان اداري در طبقه منفي يک، دود زيادي خارج و در فضاي ساختمان منتشر مي شود.

وي افزود: آتش نشانان بي درنگ پس از ايمن سازي محل با قطع آب و گاز ساختمان، با استفاده از تجهيزات خاموش کننده به مقابله با اين آتش سوزي پرداختند.

رحماني ادامه داد: نيروهاي آتش نشاني در شرايط بسيار خطرناک به زير زمين مملو از دود و آتش شده وشعله هاي آتش را در قسمت موتورخانه آن مهار و از گسترش آن و نيز ايجاد خسارات بيشتر جلوگيري کردند.

اين فرمانده آتش نشاني همچنين تصريح کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان هم براي يافتن محبوس شدگان به جستجو در داخل اين ساختمان و طبقات آن پرداختند که خوشبختانه با توجه به اين که اين حادثه در زمان تعطيلي اتفاق افتاده بود هيچ يک از کارکنان و افراد ديگردرداخل ساختمان نبود، البته در هنگام بروز حادثه تنها نگهبانان در داخل اين ساختمان حضور داشتند که آنها نيز در لحظات اوليه به بيرون از ساختمان برده شده بودند.

وي علت حادثه را اتصالي در سيستم برق موتور خانه ذکر کرد و افزود: بررسي هاي اوليه نشان داد که آتش سوزي از پمپ آب موتورخانه به اثاثيه انبار شده در مجاور آن سرايت کرده و گسترش يافت.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;