آیا آب و فاضلاب از پرداخت سهم هدفمندی معاف می شوند؟

آیا آب و فاضلاب از پرداخت سهم هدفمندی معاف می شوند؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: از دولت می‌خواهیم تا مکانیزمی طراحی کند تا صنعت آب و فاضلاب از پرداخت سهم هدفمندی معاف شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در مورد رضایت صنعت آب و فاضلاب از تصمیمات گرفته شده در مورد اقتصاد این صنعت گفت: اعتباری که از شرکت آب و فاضلاب به ازای سهم هدفمندی کسر می‌شود نسبت به بودجه هدفمندی میزان کمی است، بنابراین خواستار معافیت شرکت آب و فاضلاب از پرداخت سهم هدفمندی هستیم.

 

حمیدرضا جانباز با اشاره به این‌که سهم آب و فاضلاب از هدفمندی 500 میلیارد تومان در سال 92 بوده است، گفت: از دولت می‌خواهیم تا مکانیزمی طراحی کند تا صنعت آب و فاضلاب از پرداخت سهم هدفمندی معاف شود.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر فقط بحث معافیت صنعت برق از پرداخت سهم هدفمندی در مجلس مطرح شده است و از دولت می‌خواهیم تا از اختیارات خود استفاده کند تا سهم هدفمندی آب حذف شود.

 

به گزارش ایسنا، با توجه به فاصله زیاد بین تعرفه آب و قیمت تمام شده، صنعت آب و فاضلاب برای بهبود اقتصادی خود در تلاش است تا از طریق راه‌های مختلف بتواند کمبود بودجه را جبران کند.

 

براساس تلاش‌های صورت گرفته مقرر شد تا از ابتدای بهمن‌ماه 20 درصد تعرفه‌ی آب افزایش پیدا کند و این افزایش به صورت پلکانی خواهد بود.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;