آنچه که از پکیج دیواری نمی دانستید

پکیج شوفاژ دیواری دستگاهی است که خیلی زود جای موتورخانه های بزرگ و پر دردسر در ساختمان ها را گرفت، البته با توجه به همه مزایایی که پکیج دیواری برای ما داره دور از ذهن نیست که معایب کمی هم داشته باشه که این معایب توسط تولید کنندگان روز به روز در حال کم شدن هست.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، شرکت های ایران رادیاتور و بوتان در کشور سردمدار تولید کنندگان پکیج دیواری می‌باشند که با توجه به تنوع محصولات خود و کیفیت بالای تولیدات خود روز به روز به مشتریان خود افزوده می شود.
خرابی پکیج دیواری :
همونطور که میدونید هر وسیله ای صرف نظر از برند تولید کننده بعد از مدتی ممکنه مشکلاتی پیدا کنه که پکیج دیواری نیز از این قانون مستثنی نیست و همانند هر وسیله ای که برای کار کردن به سه عنصر حیاتی یعنی آب. برق و گاز در ارتباط هست ممکنه در صورت بروز مشکل در هر کدام از این عناصر دچار عیب شده و اینجاست که شما نیازمند فردی هستید که در این زمینه آموزش های لازم را دیده باشد و تجربه کافی جهت عیب یابی و رفع عیب پکیج دیواری را داشته باشد، معمولاً به این افراد تعمیرکار پکیج گفته می‌شود.
در مواقع خرابی پکیج دیواری لازم است به این نکات دقت کنید :
  • قبل از هر اقدامی فشار بار پکیج را چک کنید کمتر از ۱ بار نباشد و در صورت کم بودن فشار بار از طریق باز کردن شیر پرکن {برای مشاهده شیر پرکن حتما باید خم شوید تا در زیر پکیج جایگاه شیر پرکن را پیدا کنید} فشار بار را روی ۱/۵ بار تنظیم نمایید .
  • شیر گاز باز باشد و برق پکیج متصل باشد
  • کلیه کلیدهای روی پانل پکیج در وضعیت وصل قرار گرفته باشد
  • کلیه شیرهای زیر پکیج در وضعیت باز قرار گرفته باشند و یا به عبارتی دسته شیرها باید در امتداد شیر قرار گرفته باشند و نه عمود بر شیر
  • یکبار پکیج را ریست کنید
  • در صورت مشاهده کد خطا با مطالعه دفترچه راهنمای پکیج کد خطای مورد نظر را بررسی نمایید . لازم به ذکر است کد خطا در پکیج های دیجیتال به صورت عدد و حروف لاتین روی نمایشگر ظاهر میشود و در پکیج های آنالوگ با چشمک زدن چراغ های روی پانل پکیج کد خطا مشخص میشود .
  • اگر پکیج در بالکن نصب شده است دودکش را از پکیج جدا نموده و یکبار ریست کنید .
  • پیدا کردن یک تعمیرکار با تجربه که در نزدیکی محل شما باشد از موارد مهم در صورت خرابی پکیج میباشد.
منبع خبرگزاری ایلنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;