آغاز ثبت‌نام مرحله اول «اعلام آمادگی برای انجام نظارت نقشه‌برداری»

اطلاعیه سازمان نظام مهندسی استان تهران در باره آغاز ثبت‌نام مرحله اول «اعلام آمادگی برای انجام نظارت نقشه‌برداری» ویژه مهندسین دارای پروانه اشتغال به کار در رشته مهندسی نقشه‌برداری صادر شد.
تاسیسات نیوز: پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ به آگاهی می رساند، با پیگیری ویژه ریاست سازمان و  نماینده محترم  رشته مهندسی نقشه برداری در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و مساعدت هیئت مدیره محترم سازمان ، معرفی مهندسان ناظر نقشه بردار ذیصلاح در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در گروه ساختمانی «د» و همچنین در منطقه ۱ تهران در گروه ساختمانی «ج» و «د» وفق ضوابط و مقررات لازم الاجرا شده است.  لذا در راستای اجرای فاز دوم این طرح به اطلاع کلیه اعضای محترم دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی با صلاحیت نظارت پایه یک در رشته مهندسی نقشه برداری استان تهران می‌رساند،  چنانچه متقاضی ارجاع کار نظارت نقشه‌برداری می‌باشند ضروری است از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ لغایت ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ با مراجعه به سامانه جامع سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به آدرس  http://nazeran.tceo.ir نسبت به دریافت فرم اعلام آمادگی نظارت اقدام  و پس از تکمیل و ثبت مهر و امضاء نسبت به بارگذاری آن در سامانه مذکور اقدام نمایند. بدیهی است پس از بررسی مدارک و اعتبارسنجی اطلاعات، دعوتنامه شرکت در دوره توجیهی نظارت نقشه برداری برای واجدین صلاحیت ارسال و در نوبت  ارجاع کار قرار خواهند گرفت.
در همین ارتباط توجه به نکات زیر ضروری است:
  1. ثبت‌نام در این مرحله صرفا برای دارندگان پروانه اشتغال به کار حقیقی دارای صلاحیت نظارت پایه یک در رشته مهندسی نقشه‌برداری میسر است.
  2. پروانه اشتغال به کار متقاضی، باید دارای اعتبار باشد.
  3. در مهر متقاضی باید نام کامل، شماره پروانه اشتغال به کار، شماره عضویت نظام مهندسی، شماره شهرسازی و رشته نقشه برداری درج شده باشد.
  4. متقاضی، در زمان انتخاب، نباید محکومیت انتظامی درجه سه و بالاتر داشته باشد.
  5. متقاضی، باید فاقد حجر یا ناتوانی باشد.
  6.  ثبت تقاضا در این مرحله، به معنی خود اظهاری واجد شرایط بودن شاخص های تعریف شده در  نظام‌نامه اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان ابلاغ‌شده توسط شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور می‌باشد و بدیهی است اعضایی که فاقد شرایط مذکور باشند، ثبت‌نام آنها کان لم یکن محسوب می‌گردد.
توجه: ثبت‌نام اعضای محترم دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی با صلاحیت نظارت پایه ۲ و ۳ متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;