آزمون ورود به حرفه مهندسان ۸ و ۹ دی ماه برگزار می‌شود

سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه آزمون‌ ورود به حرفه مهندسی روزهای ۸ و ۹ دیماه در اصفهان و کاشان برگزار می‌شود، گفت: تعداد ۷ هزار و ۴۰۲ مهندس اصفهانی برای این دوره از آزمون‌ها ثبت‌نام کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، عمار شهیر سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان روزهای ۸ و ۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.  
وی گفت: این دوره از آموزن‌ها در هفت رشته مهندسی شامل معماری (نظارت و اجرا)، شهرسازی، عمران (نظارت، محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شود.
سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این آزمون‌ها در دو نوبت صبح و عصر هشتم دیماه و نوبت صبح نهم دیماه برگزار می‌شود عنوان کرد: برای این دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان هفت هزار و ۴۰۲ نفر در اصفهان ثبت‌نام کردند.
وی افزود: از این تعداد ثبت‌نام کننده، دو هزار و ۹۵۲ نفر نوبت صبح هشتم دیماه در رشته‌های (عمران نظارت، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و معماری نظارت)، سه هزار و ۴۰۹ نفر نوبت عصر همین روز در رشته‌های (معماری اجرا، عمران اجرا، مکانیک اجرا و نظارت، برق اجرا و نظارت) و یکهزار و ۴۱ نفر نیر نوبت صبح روز نهم دیماه در رشته‌های (عمران محاسبات، مکانیک طراحی و برق طراحی) در این دوره از آموزن‌ها شرکت می‌کنند.
شهیر خاطرنشان کرد: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان رقابتی نیست و مطابق دوره‌های قبل افرادی که نمره ۵۰ را کسب کنند به عنوان قبول شده آزمون تلقی می‌شوند.
گفتنی است، محل برگزاری این دوره از آزمون‌ها دانشگاه اصفهان و دانشگاه کاشان در نظر گرفته شده است، همچنین علاوه بر آزمون دیماه در اسفند نیز آزمون برگزار خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;