آزمون نظام مهندسی ساختمان در استان گلستان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه ی مهندسی در روزهای ۸ و ۹ دی ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، مهندس محمد توان اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان در دی ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در استان گلستان نیز برگزار می شود.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته ی عمران، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، تاسیسات مکانیکی و برقی برگزار خواهد شد.
مهندس توان ادامه داد: در این دوره از آزمون ها دو هزار و ۴۷۵ نفر در شهر گرگان و هزار و ۴۳۸ شرکت کننده از شهر گنبد کاووس ثبت نام کردند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان ۸۲۴ نفر زن و ۳ هزار و ۸۹ نفر مرد می باشد.
وی در ادامه گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسی در دو نوبت صبح و عصر روزهای ۸ و ۹ دی ماه ۱۴۰۱ و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و گنبد کاووس برگزار خواهد شد.
مهندس توان در انتها افزود: گفتنی است در سال جاری، آزمون ورود به حرفه مهندسان در حوزه طراحی معماری در تیرماه، و شهریورماه در تمامی رشته‌ها، به صورت تستی برگزار شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;