آخرین خبر در باره عوارض صدور پروانه ساختمان

به گزارش تاسیسات نیوز، یک فوریت استفساریه‌ «عوارض صدورپروانه» از دستورکار شورای شهر تهران خارج شد.
بررسی یک فوریت استفساریه شهرداری تهران در خصوص «تبصره ۴ مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه» با توجه به نظر شورا برای بررسی این موضوع در قالب لایحه از دستور کار شورای شهر تهران خارج شد.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی این شورا بررسی یک فوریت استفساریه شهرداری تهران در خصوص مصوبه «الحاق یک تبصره به عنوان تبصره ۴ مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی نظارت فنی و عوارض استفاده موقت در شهر تهران» را در دستور کار داشتند که در همین راستا ناصر امانی به عنوان مخالف، گفت: لازم است در این زمینه شهرداری تهران لایحه ارائه کند. با توجه به اینکه حقوقی از شهر باید در اینجا مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد برابر قانون امکان طرح این موضوع در قالب استفساریه امکانپذیر نیست و نیاز است که شهرداری تهران در این زمینه در قالب لایحه به شورا مجوز لازم را اخذ کند.
اقراریان و کاشانی نیز به عنوان مخالفین استفساریه بر لزوم ارائه لایحه توسط شهرداری تهران در این زمینه تاکید کردند.
به گزارش ایسنا، در نهایت پس از بحث و بررسی مقرر شد شهرداری تهران در قالب لایحه‌ای این موضوع را همراه لایحه بودجه در روز سه شنبه به شورا ارائه کند. به این ترتیب بررسی یک فوریت استفساریه از دستور کار شورای شهر تهران خارج شد.
انتهای پیام
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;