آخرین خبر از راه اندازی سامانه جامع یکپارچه مهندسان

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: تا شهریور سال آینده، نرم افزار جامع یکپارچه نظام مهندسی که شامل اطلاعات ۶۰۰ هزار عضو این سازمان است جایگزین نرم افزارهای استانی می شود.
به گراش تاسیسات نیوز، حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، روز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲، در سومین همایش آشنایی با مبانی و اصول رفتار و طراحی ساختمان‌ها بر اساس عملکرد که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، گفت: برای ایجاد شفافیت در سازمان تصمیم بر این شد که سامانه جامعه یکپارچه در کشور ایجاد شود. سال‌ها صحبت از این طرح شده بود اما در حال حاضر این پروژه منجر به قرارداد شده و پیشرفت خوبی انجام شده است.
وی ادامه داد: اطلاعات تمامی ۶۰۰ هزار عضو این سازمان در کل کشور در سامانه مزبور قرار می‌گیرد. سامانه آموزشی و دیگر سامانه ها نیز در این سامانه تجمیع می‌شود.
به گفته این مقام مسئول، برای ما مهم است که اعضای سازمان نظام مهندسی مهارت کافی را داشته باشند و برای این کار تلاش‌های خوبی در حال انجام است و در این زمینه دوره های مختلفی همچون طراحی بر اساس عملکرد، مقاوم سازی، فروریزش ساختمان ها و حریق برگزار شده است.
شکیب بنیه علمی قوی اعضای سازمان نظام مهندسی را به عنوان یک هدف عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم بنیه علمی خود را قوی کنیم می‌توانیم ارزش افزوده‌ای برای مالک فراهم کنیم تا مالک با رغبت ویژه ای پرداخت ها را به ما داشته باشد و خیالش راحت باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;